اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

گام‌های ملت ایران برای مقابله با دشمنان محکم است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه به گام‌های محکم ملت ایران برای مقابله با دشمنان اشاره کرد و گفت: مطمئنا هرگاه مردم در این مسیر تندتر حرکت کنند فشار دشمن بیشتر خواهد شد که بر حسب ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی نمود بیشتری پیدا می‌کند.

گام‌های ملت ایران برای مقابله با دشمنان محکم است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی امروز در مراسم معارفه نماینده جدید ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به فعالیت‌های دشمن در طول چند دهه اخیر برای مقابله با انقلاب اسلامی و تفکر آن اشاره کرد و گفت: اقدامات کنونی آن‌ها در کشورهایی چون سوریه و لبنان و دیگر کشورها به خصوص در کشورهای اسلامی به دلیل هراس از شکل‌گیری این تفکر در آن نقاط است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: از جمله دیگر کارهای آن‌ها در کشورهای اسلامی رهبرسازی و فرقه‌سازی بوده که قرار دادن افراد فاسدی همچون بن‌علی، ‌مبارک و عبدالله در برابر مردم و همچنین ساختن فرقه‌هایی جعلی و ساختگی چون وهابیت در کشورهایی مثل عربستان و پاکستان از جمله مصادیق بارز رهبرسازی و فرقه‌سازی بوده است.

وی به گام‌های محکم ملت ایران برای مقابله با دشمنان اشاره کرد و گفت: مطمئنا هرگاه مردم در این مسیر تندتر حرکت کنند فشار دشمن بیشتر خواهد شد که بر حسب ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی نمود بیشتری پیدا می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به فشارهای دشمن بر مردم در تحریم‌ها اشاره و با تحلیل اهداف آن‌ها از این نوع فشار، تصریح کرد: آن‌ها به زعم و خیال خود که توهمی بیش نیست این گونه می‌پندارند که با شکستن مقاومت مردم خواهند توانست مقاومت رهبری را بشکنند.

سعیدی با بیان این مطلب که این رهبر حسینی‌وار کشور خود را اداره می‌کند، متذکر شد: در دوره اصلاح‌طلبان نیز دیدیم که در مقطعی رهبری در جمع بسیجیان فرمودند «افراطیون اگر ادامه دهند دیگر صلح امام حسن در کار نیست و حادثه عاشورا تکرار خواهد شد».

این مسئول ادامه داد: مردم فهمیدند که باید راه را عوض کنند و فرمان را از دست اصلاح‌طلبان گرفتند و آن را به دست اصولگرایان سپردند و اجازه ندادند حادثه عاشورا رخ دهد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول