اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آزادشهر:

دانش‌آموزان رزمنده در دفاع مقدس استکبار جهانی را به زانو درآوردند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: دانش‌آموزان رزمنده در امتحان استقامت و ایستادگی هشت سال دفاع مقدس استکبار جهانی را به زانو درآوردند.

دانش‌آموزان رزمنده در دفاع مقدس استکبار جهانی را به زانو درآوردند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید فاضل دهنوی صبح امروز در مراسم بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی که با نواختن زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان دخترانه شاهد آزادشهر برگزار شد، اظهار داشت: حضور دانش‌آموزان بسیجی جدای از آنکه یک موهبت الهی و خدایی محسوب می‌شد و به واسطه بالا بودن انگیزه آنان قوای روحی و جسمی نیروهای ما را تقویت می‌کرد، به لحاظ رسانه‌ای هم در سطح بین‌المللی بازتاب خوبی داشت و جهانیان را به حیرت وا داشته بود.

وی خاطر نشان کرد: بی‌شک هسته اولیه این روحیه مقاومت و ایثار که توأم با عشق و علاقه به وطن، دین و شریعت بود در همین مدارس شکل گرفته بود و تحت تاثیر تعلیم و تربیت اسلامی صیقل خورده و باعث عزت و افتخار مملکت شده بود.

فرماندار آزادشهر تصریح کرد: موفقیت‌های اخیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف و بخش‌های گوناگون جامعه نیز مرهون تلاش و همت شما دانش‌آموزان و دانشجویان بوده و نیروی خدایی و روحیه ولایی شما مسیر حرکت رو به رشد انقلاب را نورانی کرده است.

دهنوی خطاب به دانش‌آموزان این دبیرستان تاکید کرد: امروز که در هفته دفاع مقدس قرار داریم و در عین حال از برکات دهه کرامت بهره‌مند هستیم راه انبیا و اوصیا را فراموش نکنید و در مسیر نورانی شهدا با رعایت حفظ حجاب وصیت آن بزرگواران را به بهترین شکل انجام دهید.

مدیر آموزش و پرورش آزادشهر نیز با اشاره به تغییراتی که در نظام آموزشی کشور اتفاق افتاده است ابراز امیدواری کرد؛ سیستم آموزشی 3-3-6 تحت تاثیر همکاری معلمان، مربیان، دانش‌آموزان و اولیاء آنها در مسیر اصلی خود قرار بگیرد و طبق نظر کارشناسان نظام آموزشی کشور را متحول کند.

حسین عجم ضمن تمجید از حسن توجه دولت کریمه به آموزش و پرورش و ساخت و سازهایی که انجام شده است، از دانش‌آموزان خواست؛ قدردان خدمات ارائه شده باشند و تمام توان خود را برای تعلیم و تربیت صحیح اسلامی و قرآنی به کار بگیرند و برای خود، خانواده و نهایتاً جامعه مفید باشند.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول