اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان:

فراگیری جهانی اسلام استکبار را ناتوان کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تویسرکان گفت: فراگیری گسترده اسلام محمدی(ص) در جهان، استکبار و صهیونیزم را ناتوان کرده است.

فراگیری جهانی اسلام استکبار را ناتوان کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام محمد‌علی ارزنده پیش از ظهر امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج در تپه نورالشهدا(ع) در کنار مزار پنج شهید گمنام دفاع مقدس با گرامیداشت این ایام پرافتخار و یاد و خاطره امام(ره) و شهدا، اظهار داشت: امام خمینی(ره) در سال 42 با هدف ریشه‌کن شدن فتنه قیام خود را آغاز کرد و با عنایت خاص خداوند و توجه امام زمان(عج) موفق شد طاغوت را از بین ببرد و مبارزه خود را با فتنه بزرگ که همان سردمداران کفر در جهان است، ادامه دهد.

وی افزود: دشمنان که دیدند یک زلزله عظیمی در جهان به پا شده است تا به خودشان آمدند و متوجه شدند یکی از ستون‌های کاخ پوشالی آنها فرو ریخته است با توسل به حربه‌ها و ابزارهای شیطانی وارد شدند اما نتوانستند در مقابل امام(ره) ایستادگی کنند در نهایت دست به دست هم دادند و جنگ جهانی را علیه ایران اسلامی آغاز کردند.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به اینکه کشورهای بسیاری با اعزام نیروی انسانی، تجهیزات جنگی و نظامی صدام را در جنگ با ایران یاری می‌کردند، ابراز داشت: هشت سال جوانان و مردم ولایتمدار ایران با کمترین تجهیزات و امکانات در مقابل تمام کفر ایستادند و به عنایت خدا مقاومت ملت ایران، خانواده معظم شهدا و ایثارگران سبب شد تا دشمنان به دفعات زیادی خواستار پذیرش قطعنامه‌های تصویبی سازمان ملل از سوی ایران اسلامی شدند.

وی گفت: جنگ به مرحله فرسایشی رسید به نحوی که دشمن با تمام توان نمی‌توانست در مقابل ایران اسلامی بایستد در این زمان امام(ره) مصلحت را در پذیرش قطعنامه 598 دانستند اما در عین حال ایشان مبارزه با فتنه را کنار نگذاشتند.

ارزنده با بیان اینکه پس از جنگ تحمیلی مقابله با ملت ایران به جنگ نرم مبدل شد، تأکید کرد: دشمن تا خواست به خودش بیاید متوجه شد پیام دین مبین اسلام از ایران اسلامی به گوش تمام جهان رسیده و به تدریج اذهان آزاداندیشان و مبارزان عالم بیدار شدند پس در قالب تهدیدات به شکل‌های مختلف در مقام مقابله با ایران برآمد.

وی با اشاره به اینکه فراگیری گسترده اسلام محمدی(ص) در جهان، استکبار و صهیونیزم را ناتوان کرده است، اذعان کرد: امروز با گسترش بیداری اسلامی در سراسر جهان، کشورهای مسلمان و حتی غیر مسلمان مبارزه با سردمداران کفر و الحاد را آغاز کردند.

امام جمعه تویسرکان تصریح کرد: دشمنان هنگامی که نتوانستند در مقابل بیداری اسلامی کاری کنند، توهین و اهانت به مقدسات مسلمانان را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان در این تفکر خام و پوشالی فرو رفته‌اند که می‌توانند با این اعمال نابخردانه مسلمانان را نسبت به اعتقاداتشان بی‌خیال کنند، تصریح کرد: استکبار و رژیم صهیونیزم نمی‌دانند که سال‌های گذشته مدارس ما با زنگ درود به شهدا و امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب آغاز می‌شد اما امسال مدارس سراسر کشور با همنوایی ملت غیور ایران اسلامی و جهان اسلام با «به ابی انت و امی یا رسول الله» و «لبیک یا رسول الله» آغاز شد.

در پایان این مراسم بسیجیان، نیروهای انتظامی و نظامی با راهپیمایی منسجم از تپه نورالشهدا محل دفن شهدای گمنام تا میدان هلال احمر تویسرکان با مشت‌های گره‌ کرده با فریاد «یا محمدا»، «لبیک یا رسول الله»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیزم» اقدام آمریکا و ایادی دست‌نشانده آن را در هتک حرمت به مقام شامخ پیامبر اکرم حضرت محمد(ص) محکوم کردند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول