اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله مهمان نواز:

مقابله با گرانی نیازمند عزم ملی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خراسان‌شمالی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ضرورت مهار تورم گفت: کاهش قیمت اجناس و مقابله با گرانی نیازمند عزم ملی است.

مقابله با گرانی نیازمند عزم ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، آیت الله حبیب الله مهمان نواز بعد از ظهر امروز در دیدار استاندار خراسان‌شمالی و معاونان استانداری گفت: اگر این عزم در بین مردم و مسئولان نباشد به طور حتم این مهم نتیجه نخواهد داد.

وی افزود: باید همه اعم از کاسب،بازاری،مردم و مدیران دست به دست هم داده و این مشکل را برطرف کنند.

نماینده مردم خراسان‌شمالی یکی از مهم‌ترین اهداف نظام جمهوری اسلامی را رفاه مردم عنوان کرد و گفت:البته برخی نمی‌خواهند این هدف نظام اسلامی برای خدمت به مردم انجام شود و آنان تلاش می‌کنند تا بی اعتمادی در مردم  شکل بگیرد.

وی همچنین پذیرش مسئولیت را به خاطر داشتن تعهدات نسبت به مردم و نظام سنگین و دشوار عنوان کرد و گفت:باید دولت مردان را در مسیر خدمت و توسعه کشور یاری رساند.

آیت الله مهمان نواز با تاکید بر اینکه تقویت دولت در واقع تقویت مردم است تصریح کرد: اگر خدمات به مردم توام با اخلاص عمل باشد در نزد خدا ارزشمند خواهد بود.

وی همچنین با بیان اینکه طبق رهنمود امام راحل (ره) ائمه جمعه در مسائل عزل و نصب‌ها بر حذر شده‌اند، افزود: امام راحل (ره) فرموده‌اند که در عزل و نصب‌ها دخالت نکنید، از این رو ما باید به این توصیه بنیان گذار جمهوری اسلامی عمل کنیم.

نماینده مردم خراسان‌شمالی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مسئولان در عزل و نصب‌ها آنچه که صلاح مردم و منطقه بوده را انجام می‌دهند، تصریح کرد: عزل و نصب‌ها را به خود کارگزاران نظام می‌سپاریم تا آن طور که تشخیص می‌دهند انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه هر مدیر توانمندی که آمادگی پذیرش مسئولیت داشته باید آن را به وی سپرد گفت: البته تعهد مدیران در کنار تخصص بسیار با اهمیت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: تخصص بدون تعهد در نظام اسلامی ارزش و فایده‌ای ندارد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول