اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس:

نقش پررنگ دولت در گرانی‌های اخیر آشکار است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: اتخاذ تمهیدات استراتژیک در زمینه تأمین نیازهای اساسی مردم از وظایف اصلی دولت است و باید گفت که در این زمینه کوتاهی‌های زیادی انجام گرفته است.

نقش پررنگ دولت در گرانی‌های اخیر آشکار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، عوض حیدرپور صبح امروز با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با گرانی در زمینه کالاهایی که با سلامتی مردم در ارتباط است باید جزو اساسی‌ترین اهداف مسئولان باشد.

وی ادامه داد: بر همین اساس مجلس شورای اسلامی در قانون برنامه پنجم توسعه و بودجه سالیانه امکان خرید تضمینی محصولات استراتژیک حوزه کشاورزی و دام‌پروری را برای دولت مهیا کرده است.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت نهاده‌های حوزه کشاورزی و دام‌پروری در سطح جهان گفت: از آن‌جایی که این دو صنعت نقش بسزایی در سلامت جسمی و روحی مردم ایفا می‌کنند، دولت باید قبل از وقوع این معضلات، تمهیدات لازم را برای مدیریت قیمت‌ها اتخاذ می‌کرد.

وی با اشاره به آمادگی مجلس شورای اسلامی در راستای پرداخت یارانه در راستای مدیریت گرانی‌های اخیر، تصریح کرد: در شرایطی که دولت لایحه پرداخت یارانه را برای مدیریت صحیح و کارآمد گرانی‌های اخیر به مجلس تقدیم نماید، نمایندگان مجلس آمادگی لازم را برای اتخاذ سیاست اصولی در این زمینه دارند.

حیدرپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه شورای نگهبان در جمهوری اسلامی ایران گفت: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از شورای نگهبان به عنوان مفسر شفاف و روشنگر یاد شده است و تمامی دولت‌های قبلی نیز به این اصل مهم پای‌بند بوده‌اند.

وی اضافه کرد: بر این اساس هر گونه برداشت و تفسیر از قانون اساسی از طریق تشکیل کمیته غیر قانونی و بی‌اعتبار است و مجلس شورای اسلامی به شدت با این گونه رفتارها برخورد می‌کند.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول