اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون انرژی مجلس:

گرانی‌های اخیر ربطی به تحریم نفتی ندارد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: تورم و گرانی‌های داخلی اخیر ربطی به تحریم نفتی ندارد.

گرانی‌های اخیر ربطی به تحریم نفتی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در جمع مردم شهر دالکی اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر رشد و بالندگی در حرکت است و روزبه‌روز به موفقیت بیشتری می‌رسیم.

وی افزود: در سال تولید ملی باید از تمام توان و پتانسیل موجود به نحو مطلوب بهره ببریم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به گرانی‌های اخیر اشاره و خاطر نشان کرد: تورم و گرانی‌های داخلی اخیر ربطی به تحریم نفتی ندارد و با توجه به اینکه غربی‌ها از شش ماه قبل برای تحریم نفتی به ما هشدار داده بودند، باید تدبیری اندیشیده می‌شد که این مشکلات به‌وجود نمی‌آمد و مردم برای فراهم کردن ارزاق روزانه خود مثل مرغ با مشکل مواجه نمی‌شدند.

موسوی‌نژاد با اشاره به اینکه در کشور مسئولان دلسوز و پای کار زیادی داریم گفت: افرادی هم هستند که کم‌کاری کرده و در نظام جمهوری اسلامی یک مسئول این چنینی هم زیاد است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس ضمن تقدیر از مردم به خاطر خلق حماسه 12 اسفند و حضور گسترده در انتخابات اذعان داشت: مردم ما همیشه در صحنه‌های حساس کشور حاضر بوده و از مسئولان جلوتر هستند و مسئولان نیز باید تمام توان خود را برای حل مسائل و مشکلات مردم به کار گیرند.

وی افزود: در نظام اسلامی زیبنده نیست شهر یا روستایی چون مردمش از روی نجابت حرفی نمی‌زنند مورد بی‌توجهی و بی‌عدالتی قرار گیرند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: در جلسات غیرعلنی مجلس به وزرای درگیر با مسئله تورم و گرانی تذکراتی دادیم از جمله از وزیر جهاد کشاورزی سئوال شد چرا در صورتی که گندم کشاورزان داخلی با قیمت کیلویی 420 تومان خریداری می‌شود، اجازه می‌دهید افرادی گندم 500 تومانی وارد کشور کنند.

موسوی‌نژاد یادآور شد: همه باید دست به دست هم دهیم و با همه پتانسیل و ظرفیت در مسیر شکوفایی ایران اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول