اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد

اختصاص 2 میلیارد ریال برای ساماندهی گلزار شهدا در آمل

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: در سال‌جاری 2 میلیارد ریال برای ساماندهی گلزار شهدا در شهرستان آمل اختصاص یافته است.

اختصاص 2 میلیارد ریال برای ساماندهی گلزار شهدا در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده صبح امروز در آیین افتتاح طرح ساماندهی گلزار شهدای روستای شاکتی بخش دابودشت با اشاره به اینکه عزت و اقتدار امروز ایران بر گرفته از ایثارگری شهدا است، بیان داشت: دفاع مقدس برای همیشه تاریخ برگ زرینی در کتاب تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه گرچه در نگاه ظاهری در طول هشت سال جنگ تحمیلی ایران با عراق در حال جنگ بود، افزود: بیشتر کشورهای بزرگ دنیا در هشت سال جنگ تحمیلی حامی عراق بودند و برایش سلاح می‌فرستادند.

اکبرزاده با اعلام اینکه در آن دوران حتی به برخی کشورها که می‌خواستند به ایران کمک کنند نیز اجازه نمی‌دادند، یادآور شد: هر آنچه در پیروز ایران در برابر صدام موثر بود تنها کمک خدا و ایثار شهدا بود.

این مسئول با اشاره به اینکه اگر امروز سرفراز ایستادیم به این دلیل است که جوانان بسیاری به خاک افتاده‌اند، افزود: عزت و استقلال امروز ایران به این راحتی‌ها به دست نیامده است.

فرماندار آمل اطاعت از رهبری، بصیرت و شجاعت ملت ایران را تدام دهنده راه انقلاب و شهدا بیان کرد و یادآور شد: 34 روز مقاومت در خرمشهر تنها با بصیرت مردم صورت گرفت چون سلاحی در دست مردم خرمشهر نبود تا در برابر گردان‌های زرهی صدام ایستادگی کند.

وی با اشاره به بهره‌برداری از طرح ساماندهی گلزار شهدای روستای شاکتی عنوان کرد: در سال گذشته 850 میلیون ریال برای ساماندهی این گلزار اعتبار در نظر گرفته شد تا در هفته دفاع مقدس امسال به بهره‌برداری برسد.

اکبرزاده اذعان داشت: در سال91 در مرحله نخست 2 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی هشت مزار شهدا در آمل در نظر گرفته شده است.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول