اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار رودهن خبر داد

افتتاح گلزار شهدای روستاهای «جورد» و «وسکاره»

خبرگزاری فارس: بخشدار رودهن از افتتاح گلزار شهدای روستاهای «جورد» و «وسکاره» در هفته دفاع مقدس خبر داد.

افتتاح گلزار شهدای روستاهای «جورد» و «وسکاره»

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی بخشداری رودهن، رضا طاهرخانی در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس که با حضور امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه رودهن و برخی دیگر از مسئولان این بخش در سالن اجتماعات رودهن برگزار شد، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس در سایه همت، پایمردی و مقاومت امت اسلامی سند عزت و آزادگی ایران است.

وی تصریح کرد: همه ما اذعان داریم که اگر امروز مسئولان ما در مقابل استکبار محکم و استوار ایستاده‌اند به برکت خون شهدا است.

این مسئول ادامه داد: مسئولان نظام مقدس اسلامی در مجامع بین‌المللی نیز با اقتدار حضور پیدا کرده و از آرمان‌های این ملت شریف دفاع می‌کنند.

طاهرخانی اضافه کرد: حال به واسطه رشادت‌های رزمندگان ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس شاهد رشد و تعالی ایران اسلامی هستیم.

بخشدار رودهن افزود: باور ما این است که در مقطع تاریخی هشت ساله دفاع مقدس، همه آحاد مردم اعم از بسیج، سپاه و نیروهای مردمی حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: بنابراین در بزرگداشت این روز مقدس و بزرگ نیز باید همه اقشار جامعه حضوری چشم‏گیر و همگانی داشته باشند.

طاهرخانی با اشاره به برخی برنامه‏های پیش‏بینی شده هفته دفاع مقدس در بخش رودهن خاطرنشان کرد: برگزاری ایستگاه‏های صلواتی، افتتاح گلزار شهدای روستاهای «جورد» و «وسکاره» و غبارروبی مزار شهدا از جمله برنامه‏های اجرایی هفته دفاع مقدس در بخش رودهن است.

بخشدار رودهن افزود: همچنین همایش تجلیل از ایثارگران و رزمندگان، دیدار از خانواده معزز شهدا، برگزاری تئاتر «قطار جنوب»، برگزار یادواره شهدای روستای «جورد»، برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی و برپایی رقابت‏های چهارجانبه فوتبال را می‏توان از دیگر برنامه‏های هفته دفاع مقدس این بخش برشمرد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول