اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آبیک:

‌حضور جوانان در عرصه‌ها‌‌ی مختلف ‌‌وحشت در دل دشمنان ایجاد ‌می‌کند‌

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبیک جوانان را از عوامل اقتدار نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: حضور جوانان در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف همواره ترس و وحشت در دل دشمنان ایجاد کرده و می‌کند.

‌حضور جوانان در عرصه‌ها‌‌ی مختلف ‌‌وحشت در دل دشمنان ایجاد ‌می‌کند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک رضا اسفندیاری در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان آبیک در سالن اجتماعات سپاه ناحیه آبیک اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل، شهدا و انقلاب اسلامی است که انتقال آن به نسل‌های آینده ضرورتی انکارناپذیر است.

وی مبنای شکل‌گیری انقلاب اسلامی را نهضت عاشورای ذکر کرد و افزود: هشت سال جنگ تحمیلی به این دلیل دفاع است که جنگ ناخواسته بر ما تحمیل شد و ما آغازگر جنگ نبودیم و مقدس بود چرا که بر مبنای اعتقادات دینی و نهضت عاشورا بود.

وی ادامه داد: دشمنان زمانی جنگ را بر ایران اسلامی تحمیل کردند که انقلاب تازه به نتیجه رسیده و ساختارهایش هنوز تثبیت نشده بود که می‌توان گفت یک جنگ نابرابر و ناجوانمردانه است.

این مسئول اذعان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت باید دقیق‌تر، سریع‌تر و منظم‌تر در بین نسل نوجوان و جوان نهادینه شود تا در حفظ  و افزایش طول عمر انقلاب اسلامی بتوان گام‌های اثربخش‌تری برداشت.

فرمانده سپاه ناحیه آبیک تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس 1200 کلیومتر خاکریز داشتیم و دشمن این مرز و بوم را از لحاظ فیزیکی مورد حمله قرار داده بود ولی امروز دشمن اعتقادات دینی و جوانان را هدف قرار داده است.

مقابله با جنگ نرم به روز و تحول‌آفرین باشد

اسفندیاری با ذکر اینکه امروز دشمن رویکردها، توطئه‌ها و اهداف پلید متفاوتی را علیه نظام جمهوری اسلامی در نظر دارد و پیاده می‌کند، خاطر نشان کرد: رویکرد انقلاب اسلامی نیز باید رویکرد دفاعی، به روز، تحول‌آفرین و مطابق با نقشه‌ها، ترفندها و توطئه‌های دشمنان باشد تا بتوانیم دسیسه‌های آنان را خنثی کنیم.

وی جوانان را از عوامل اقتدار نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: حضور جوانان در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف همواره ترس و وحشت در دل دشمنان ایجاد کرده و می‌کند.

این مسئول نقش رسانه‌ها را اثرگذارترین نقش در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین اقشار مختلف جامعه ذکر و خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برنامه‌ها و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را برای مسئولان تبیین و تشریح کردند، رسانه‌ها نیز باید برای سوق دادن برنامه‌ها و سیاست‌های رهبری به گستره جامعه گام‌های مؤثری بردارند که این مهم ارزشمند است.

فرمانده سپاه ناحیه آبیک با اشاره به تحریم‌ها و مسائل اقتصادی موجود در جامعه اضافه کرد: در هر دوره‌ای از زمان که مشکل و چالشی برای نظام جمهوری اسلامی ایجاد و برطرف کردن این مشکل و چالش به مردم سپرده می‌شد به نحو احسن، کم‌ترین هزینه و مدت زمان کوتاه مرتفع می‌شد که امیدواریم در آینده نزدیک نیز شاهد رفع مسائل اقتصادی باشیم.

اسفندیاری خاطرنشان کرد: هدف از شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایجاد حکومت جهانی برای اسلام به امامت امام زمان (عج) است و امروز پرچم اسلام در دست ملت و مقام عظمای ولایت قرار دارد که باید به دست صاحب اصلی‌اش امام عصر (عج) سپرده شود که انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور این امام همام است.

وی دیدار با امام جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و سیاسی، گلباران گلزار شهدا، افتتاح واحد امیدان در مدارس، روایتگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی را از جمله برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در آبیک عنوان کرد.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول