اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی استاندار هرمزگان خبر داد

دیدار خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) با بازاریان بندرعباس

خبرگزاری فارس: مشاور عالی استاندار هرمزگان در شورای برنامه‌ریزی جشن‌های مردمی ‌زیر سایه خورشید از دیدار خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) با بازاریان و اصناف بندرعباس خبر داد.

دیدار خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) با بازاریان بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی علامه‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: علاوه بر برنامه‌ریزی‌های تدارک دیده شده برای حضور خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) در استان همچون استقبال عمومی مردمی، دیدار با مدیران، مسئولان، خانواده شهدا، عیادت بیماران، غبارروبی گلزار شهدا و ... دیدار با بازاریان و اصناف نیز برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس نیز خادمان حرم مطهر با حضور در سپاه امام سجاد(ع) با پاسداران و خانواده آنها دیدار خواهند داشت.

مشاور عالی استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: اهتزاز پرچم متبرک حرم مطهر علی‌ابن‌ موسی‌الرضا(ع) در امامزاده سید مظفر بندرعباس که با استقبال عمومی مردم از خادمان همراه خواهد بود، از مهم‌ترین برنامه‌های جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در بندرعباس با حضور مداحان مطرح کشوری است.

وی تصریح کرد: این برنامه عظیم و معنوی در دهه کرامت به مدت سه روز از تاریخ سوم تا پنجم مهر‌ماه در استان هرمزگان با همکاری نهادهای مردمی برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید برای نخستین بار در استان هرمزگان و در شهرهای بندرعباس، میناب و جزیره ابوموسی با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) به منظور ترویج فرهنگ منور رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول