اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی:

تحمل سختی‌ها، توطئه دشمنان را در هم می‌شکند

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی گفت: با مقاومت، گذشت و تحمل سختی‌ها توطئه دشمنان به ویژه در تحریم‌های اقتصادی در هم شکسته می‌شود.

تحمل سختی‌ها، توطئه دشمنان را در هم می‌شکند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علیرضا افشار ظهر امروز در یادواره 165 شهید گلزار شهدای سید نظام قائمشهر در مسجد ابوالفضل (ع) پل سه تیر قائمشهر ویژگی دفاع در همه موجودات را برای حفظ بقای خود امری طبیعی و غریزی عنوان کرد و افزود: تنها انسان است که مختارانه به دفاع از کیان و مذهب و ارزش‌های خویش می‌پردازد.

وی با اشاره به حضور بسیجیان در دوران جنگ تحمیلی، حفظ ارزش‌های دین اسلام و کسب رضای خدا را عامل حضور داوطلبانه آنان در عرصه دفاع دانست و خاطرنشان کرد: در کشورهای کمونیستی و سوسیالیستی، ارتش خلقی از مردمی شکل می‌گیرد که با زور جزء ارتش نظام می‌شوند و این ارتش خلقی در کشورهای سرمایه‌داری توسط مزدورانی که از حقوق و مزایای بالایی برخوردارند تشکیل می‌شود، ولی ارتش نظام جمهوری اسلامی ایران از بسیجیان جان برکف و بی‌ادعایی شکل گرفته که بدون کمترین چشم داشتی و تنها به عشق اسلام و انقلاب در خط مقدم جبهه‌ها دلاورانه جنگیدند.

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی با اشاره به جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: در این جنگ ایران تنها با ارتش صدام نمی‌جنگید بلکه پیمان ناتو و ورشو نیز در جبهه مقابل ایران قرار داشتند و با حمایت‌های مالی و تجهیزات نظامی، ارتش عراق را به ده برابر ارتش ایران افزایش دادند.

افشار تصریح کرد: تنهای روحیه شهادت طلبی رزمندگان جمهوری اسلامی ایران توانست معادله جنگ را به نفع ایران عوض کند.

این فرمانده جنگ در دوران دفاع مقدس افزود: اگر نظام و انقلاب توانسته تاکنون در مقابل همه توطئه‌های استکبار جهانی مقاومت کند و پرچم اسلام را در اهتزاز نگه دارد به واسطه خون شهدا است.

وی در ادامه این راه حتی در زمان‌های سخت و در برهه‌هایی که دشمن بیشترین فشار را بر ملت تحمیل می‌کند با پیچش روحیه شهادت طلبی شهدا در میان مردم میسر می‌شود.

افشار با بیان اینکه امروز صحنه عملیات جنگی دشمن بر علیه کشور ما عوض شده تاکید کرد: دشمن از براندازی نظام دست نمی‌کشد و هیچ تغییری در مواضعش ایجاد نمی‌شود ولی شرایط، شکل و ابزار جنگ را عوض کرده و بیشترین فشار و تحمیل را بر ملت ایران وارد می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه در این شرایط مردم باید با وجدان آگاه و تعهدکاری و حس انجام وظیفه در کنار مسئولان برای حفظ نظام باشند، گفت: مسئولان نیز با عشق به حل مشکلات مردم و تولیدکنندگان و تحمل سختی‌ها شرایط فعلی جنگ را به نفع کشور به پیش ببرند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از آرزوهای بزرگ دنیا برخورداری از اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: باید با مقاومت، گذشت و تحمل سختی‌ها  توطئه دشمنان را به ویژه در تحریم‌های اقتصادی در هم شکست.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول