اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز از هفته دولت

طرح ساماندهی گلزار شهدای جوانمردی افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری و فرماندار لردگان طرح ساماندهی گلزار شهدای جوانمردی از توابع شهرستان لردگان در دومین روز از هفته دولت افتتاح شد.

طرح ساماندهی گلزار شهدای جوانمردی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی زاهدی فرماندار شهرستان لردگان پیش ‌از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح ساماندهی گلزار شهدای جوانمردی لردگان اظهار داشت: ساماندهی گلزار شهدا باید در رأس طرح‌های اجرایی عمرانی و فرهنگی قرار گرفته و اجرایی شود.

وی عزت کنونی کشور را مرهون فداکاری شهدا بیان و تأکید کرد: ساماندهی گلزارهای شهدا و انتقال اهداف و آرمان شهیدان به نسل‌های آینده موجب حفظ کشور و خنثی شدن توطئه‌های دشمن می‌شود.

زاهدی بیان داشت: پایه‌های بنای انقلاب اسلامی بسیار مستحکم است و هرگز سست نخواهند شد، چراکه بنیان آن ریشه در خون شهدا دارد.

فرماندار لردگان خدمت به خانواده شهدا را رسالت دینی و اسلامی مردم برشمرد و گفت: خدمت به خانواده شهدا است که می‌تواند فرهنگ جهاد و ایثار را در جامعه نهادینه کند.

زاهدی با اشاره به ساماندهی گلزار شهدای جوانمردی از توابع شهرستان لردگان اذعان داشت: این طرح با اعتباری بالغ ‌بر 602 میلیون ریال اجرا شده و در حال حاضر ما شاهد بهره‌برداری از این طرح فرهنگی هستیم. این میزان اعتبار از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

وی بیان داشت: شهدا با فدا کردن جان خود در راه حفظ آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران درس آزادگی و ایثار را به ما آموختند، و در حال حاضر ساماندهی گلزار این شهدای روشن‌دل کوچکترین خدمت ما در مقابل خدمات و فداکاری‌های این دلاورمردان است.

طرح ساماندهی گلزار شهدای جوانمردی از توابع شهرستان لردگان ظهر امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری، فرماندار لردگان و جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول