اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد شهید گلستان خبر داد

برگزاری طرح خادمان به گلزار شهدا با همکاری سپاه نینوا گلستان

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از برگزاری طرح خادمان به گلزار شهدا با همکاری سپاه نینوا گلستان در روزهای پنج‌شنبه هر هفته در گرگان خبر داد.

برگزاری طرح خادمان به گلزار شهدا با همکاری سپاه نینوا گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدعلی طالع‎زاری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توجه به فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه‎ای تمام‎نشدنی است اظهار داشت: بر اساس احساس وظیفه و تکلیف برای حفظ و صیانت از سرمایه ارزشمندی همچون شهدای انقلاب اسلامی در جامعه تلاش شده است تا به همت بسیجیان علاقمند محلات و دانشجویی همچنین سایر صنوف در گلزار شهدا با اجرای این طرح، اقدامی ماندگار انجام دهیم که البته این رسالت خطیر با برنامه‎ریزی مدون و کارشناسی ‎شده امکان‎پذیر است.

وی با تاکید بر اینکه تلاش این معاونت تبدیل گلزار شهدا به مراکز فرهنگی است خاطر نشان کرد: این گنجینه ارزشمند متعلق به گروه و جناح خاصی نیست بلکه شهیدان ما باید چراغ راه فروزنده‎ای برای تمام نسل‎ها باشند و بر همه ما تکلیف است تا از انوار وجود مقدس شهدا، کشور اسلامی را روزبه‌روز سامان بیشتری ببخشیم.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید گلستان با بیان اینکه نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان می‎تواند آنها را در برابر هجمه‎های سنگین دشمن بیمه کند یادآور شد: بر همین اساس خیل عظیمی از جوانان حزب‎اللهی با تهیه وسایل مورد نیاز و کاورهای مخصوص به زیباسازی و تمیز کردن گلزار شهدا می‎پردازند و این رسالت خطیر در روزهای پنج‎شنبه هر هفته در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

طالع‎زاری به تکریم خانواده‎های شهدا و منزلت آنان در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: مسئولان نیز باید با این امر مهم اهتمام ویژه‎ای به خانواده‎های شهدا داشته باشند و این احساس تکلیف برای همیشه بر مجموعه نظام وجود دارد چرا که انقلاب اسلامی ثمره پاک خون شهداست.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول