اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

توهین به ساحت مقدس پیامبر (ص) نشان از ذلت دشمنان اسلام است

خبرگزاری فارس: معاون استاندار خراسان جنوبی ضمن محکوم کردن اهانت آمریکای جنایتکار به ساحت مقدس پیامبر (ص) گفت: این اقدام نشان از اوج ذلت و ناتوانی دشمنان اسلام است.

توهین به ساحت مقدس پیامبر (ص) نشان از ذلت دشمنان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌فرد دوشنبه‌شب در کارگروه بانوان و خانواده خراسان جنوبی اظهار کرد: دشمن با استفاده از تجهیزات مدرن در صدد تخریب افکار جوانان است.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام با این اقدامات احمقانه تنها زمینه گسترش و نشر احکام ناب اسلام را فراهم می کنند و توهین به ساحت پیامبر(ص) بیانگر ضعف دشمنان در مقابله با اسلام است.

 

*امروز گفتمان اسلام یک گفتمان جهانی شده است

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز گفتمان اسلام و انقلاب اسلامی یک گفتمان جهانی شده، گفت: این گفتمان در حال حاضر تمام عالم و جهان بشریت را تحت تاثیر خود قرار داده است.

گلستانی‌فرد با بیان اینکه امروز بیشترین مشکلات و آسیب‌های موجود در جهان غرب و عدم رعایت حقوق زنان ناشی از عدم تحکیم بنیان خانواده در این جوامع است، ادامه داد: امروز دنیای غرب از لحاظ حقوق زن دچار فروپاشی شده است.

وی یادآور شد: با این وضعیتی که در غرب است اما دین مبین اسلام برای زن جایگاه خوبی قائل شده است و زنان در بنیان خانواده نقش مهمی دارند.

 

*زنان هدف اصلی جنگ نرم دشمن قرار دارند

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی گفت: زنان و خانواده هدف اصلی جنگ نرم دشمن هستند و اگر به فساد کشیده شوند تمام جامعه دچار آسیب می‌شود.

گلستانی‌فرد به بازگشایی مدارس اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس سند چشم انداز20 ساله کشور باید کشور در عرصه دانش‌محوری پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه خانواده‌ها در حال حاضر لباس پوشیدن فرزندانشان است، یادآور شد: طراحان زیادی هستند که می‌توانند بر اساس الگوی فرهنگی و دینی لباس طراحی کنند و تنها نیاز به حمایت دولت دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: باید برای خنثی کردن توطئه دشمنان از طراحان و تولیدکنندگان لباس‌های داخلی به عنوان سرمایه انسانی استفاده شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول