اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد نظامی اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری:

نیروهای مسلح آماده دفاع از حریم ولایت هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده ارشد نظامی اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: نیروهای مسلح از تمام توان خود برای حفط حریم ولایت استفاده می‌کند.

نیروهای مسلح آماده دفاع از حریم ولایت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیر نظام اکبری در خطبه‌های پیش از نماز جمعه امروز و به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: وحدت و همدلی به مانند همیشه در نیروهای مسلح وجود دارد و نیروهای جان بر کف مسلح جمهوری اسلامی ایران، همواره دفاع از حریم ولایت و رهبری را سرلوحه کاری خود قرار داده است.

وی با اشاره به توان بالای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: در رویارویی با دشمنان انقلاب با تمام توان ایستادگی می‌کنیم.

فرمانده ارشد نظامی اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری اشاره‌ای به دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی کرد و ادامه داد: نیروهای نظامی ایران همانطور که در زمان دفاع مقدس با دل و جان خود ایستادگی کردند، امروز هم به مانند گذشته آمادگی رویارویی با هر تهدیدی را دارند.

وی با اشاره به رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغازین روز هفته دفاع مقدس در اصفهان گفت: توانمندی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران کوری همیشگی چشم دشمنان را به همراه دارد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول