اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره):

ملت ایران با حضور در راهپیمایی خشم خود را نسبت به دشمنان اسلام نشان دادند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: ملت مسلمان ایران امروز با حضور در راهپیمایی پس از نماز جمعه خشم و واکنش جدی و شدید خود را نسبت به دشمنان اسلام نشان دادند.

ملت ایران با حضور در راهپیمایی خشم خود را نسبت به دشمنان اسلام نشان دادند

حجت‌الاسلام علی مصباح‌یزدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به ساخت فیلم موهن و توهین‌آمیز آمریکایی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، ضمن محکومیت شدید این اقدام، با بیان اینکه اهانت به مقدسات اسلام و به‌ویژه به ساحت مقدس پیامبر(ص) از سر درماندگی سران استکبار و آمریکا است، اظهار کرد: تا به امروز شاهد بودیم که تمام تیرهای آنها به سنگ خورده است و این اقدام در واقع آخرین تیر ترکش آنها بود.

وی افزود: آنها امروز از سر عصبانیت و درماندگی دست به اقداماتی چون اهانت به مقدسات اسلام و به‌ویژه اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام(ص) زدند؛ تا به امروز از روش‌های بسیاری چون اقدامات نظامی، سیاسی، تحریم‌های اقتصادی، تهاجمات فرهنگی و غیره استفاده کردند در حالی که هیچ یک از آنها موثر نبوده است و همواره شاهد گسترش دین مبین اسلام و موج بیداری اسلامی در سراسر جهان هستیم.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه این اقدامات به خاطر اسلام هراسی آمریکا و استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: آنها برای ممانعت از گسترش اسلام و آموزه‌های اسلامی در سراسر جهان دست به اقداماتی می‌زنند که به‌گونه‌ای از اسلام چهره زشتی ترسیم کرده و آن را به جهان ارائه کنند؛ این در حالی است که امروز اقبال به سمت دین اسلام و آموزه‌های اسلامی در سراسر جهان بیش از پیش شده است.

وی در ادامه با اشاره به سکوت برخی کشورهای اسلامی چون عربستان سعودی در برابر اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام(ص) گفت: قطعا سردمداران این کشورها همواره تنها از عنوان اسلام استفاده می‌کنند در حالی که اعتقادی به اسلام ندارند.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: حتی رفتارها و واکنش‌های امروز آنها بیانگر این موضوع است که زمانی که اسلام به نفعشان باشد دم از اسلام می‌زنند در حالی که در باطن اعتقاد و ایمانی به دین مبین اسلام و آموزه‌های اسلامی ندارند؛ اینکه آنها وفادار نسبت به آمریکا و اسرائیل هستند نیز امروز بر کسی پوشیده نیست.

مصباح‌یزدی در خاتمه با اشاره به راهپیمایی امروز مردم ایران پس از نمازجمعه در واکنش به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) یادآور شد: واکنش‌هایی که در طی این دو روز شاهد بودیم بسیار به جا بوده است و قطعا ملت ایران هم امروز در راهپیمایی پس از نمازجمعه واکنش جدی و خشم خود را نسبت به دشمنان اسلام نشان دادند. 

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول