اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌‌غربی:

ملت ایران پرچم‌دار مبارزه با نفاق در جهان است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ملت غیور و باایمان ایران ‌اسلامی در شرایط کنونی پرچم‌دار مبارزه با نفاق و ظلم در جهان شناخته می‌شود.

ملت ایران پرچم‌دار مبارزه با نفاق در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده صبح امروز در آیین رژه نیروهای مسلح مستقر در ارومیه که با شرکت پرشور مردم و یگان‌های برگزیده نیروهای مسلح در خیابان شهید عطایی ارومیه برگزار شد، با عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع ‌مقدس اظهار داشت: این هفته به عنوان نورانی‌ترین برگ تاریخ ملت ایران اسلامی شناخته می‌شود.

وی افزود: مردم آذربایجان‌غربی به عنوان یکی از مرزداران ایران ‌اسلامی در دوران جنگ تحمیلی و دفاع‌ مقدس دلاوری‌های بسیاری از خود نشان داده و در زمان حاضر نیز به عنوان مردمی غیور و با استقامت شناخته می‌شوند.

جلال‌زاده در ادامه با اشاره به جهانی‌شدن انقلاب اسلامی بیان داشت: این نهضت جهانی نتیجه ولایت‌مداری و ایستادگی مردم ایران ‌اسلامی بوده و تمام کشورهای جهان خود را مفتخر به تبعیت از این انقلاب می‌دانند.

وی ایران را پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) دانست و تصریح‌ کرد: امروزه تمام کفر در برابر تمام اسلام قد برافراشته و صف‌آرایی کرده‌اند و در این میان ملت عظیم ایران اسلامی پرچمدار اسلام و دین توحیدی شناخته می‌شود.

استاندار آذربایجان‌‌غربی در بخشی از سخنان خود اشاره‌ای به رهبری قدرتمند ایران‌ اسلامی داشت و گفت: از همان ابتدای انقلاب اسلامی رهبری قدرتمند امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری توانسته مردم کشور را در برابر هرگونه تهاجم محفوظ نگاه دارد و نیروهای مسلح نیز با استعانت از دستورات ولی‌فقیه در این راه موفق و سربلند بوده‌اند.

وی آذربایجان‌‌غربی را استان وحدت و برادری اقشار مختلف مردم معرفی و خاطرنشان کرد: این استان با برخورداری از چند ملیت و مذهب توانسته در زمان‌های مختلف نقش موثری در موفقیت‌های انقلاب ‌اسلامی ایفا کند و به همین ‌دلیل امروزه در اوج اقتدار و عزت به سر می‌برد.

رئیس شورای تأمین آذربایجان‌غربی اظهار داشت: امروزه تمام ملت ایران ‌اسلامی فهمیده‌اند که توان مقابله با انقلاب‌ اسلامی را ندارند و به همین دلیل رو به مبارزه با کشورهای مسلمان منطقه و جهان آورده‌اند تا از این طریق قدرت اسلام را تضعیف کنند.

وی اضافه ‌کرد: خیال براندازی حکومت‌های اسلامی در جهان نمی‌تواند به واقعیت بپیوندد و ملت ایران ‌اسلامی به ‌عنوان رهبر این انقلاب‌ها به هیچ‌ عنوان حاضر به باج‌‌دادن به دشمنان نخواهند بود.

استاندار آذربایجان‌غربی ابراز داشت: پشتیبانی مردم از نظام رمز پیشرفت ایران ‌اسلامی و ماندگاری انقلاب بوده و در تمام دوران نیز این پشتیبانی و حمایت ماندگار و زبانزد خواهد بود.

وی در پایان برداشتن فاصله از میان مردم و مسئولان را نقطه عطفی در ماندگاری دولت ‌اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز هیچ فاصله‌ای میان مردم و مسئولان وجود ندارد و این امر نشانگر اوج پایبندی نظام به معارف الهی و سیاست دینی است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول