اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلسله:

دفاع از اسلام و امام راحل تمامی ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلسله گفت: استکبار جهانی بداند، دفاع از اسلام، نظام و آرمان‌های امام راحل در ایران اسلامی تمامی ندارد.

دفاع از اسلام و امام راحل تمامی ندارد

  به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، حجت الاسلام سید جلال موسوی‌تبار در خطبه‌های نمازجمعه این هفته الشتر با گرامی داشت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: ملت بزرگ ایران با ایمان و اعتقاد راسخ توانستند در هشت سال دفاع مقدس ضمن حفاظت و حراست از نظام و میهن اسلامی پیام انقلاب مقدس‌مان را صادر و به گوش جهانیان برسانند و در جنگ تحمیلی پیروز شوند.

امام جمعه سلسله در ادامه افزود: هیچ‌گاه دفاع از اسلام، نظام و امام راحل‌مان تمامی ندارد، چرا که همواره اسلام و کفر، عدالت و ظلم، حق و باطل در جبهه‌های مختلفی در ستیز بوده و امروز جبهه تقابل با کفر و ظلم به سردمداری استکبار جهانی در میدان اقتصادی است.

حجت‌الاسلام موسوی‌تبار با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی گفت: باید با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری در جهت افزایش کمی و کیفی تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بار دیگر از این میدان هم همچون دیگر میادین پیروز و سر بلند بیرون آییم.

خطیب جمعه سلسله در ادامه به بازگشایی مدارس اشاره کرد و ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به خانواده بزرگ تعلیم و تربیت گفت: حساس‌ترین مقطع آموزش و یادگیری برای انسان سنین کودکی نوجوانی و جوانی است، چون شاکله شخصیتی انسان در این سن شکل می‌گیرد و آینده کشور متعلق به این قشر است.

وی خطاب به متولیان امر آموزش و پرورش گفت: رسالت شما رسالتی مهم و سنگین است و برای داشتن آینده‌ای روشن و مطلوب‌تر در کشور باید تمام سعی خود را در بنا نهادن زیربنایی صحیح برای آموزش و پرورش کشور به کار ببندید.

روز جهانگردی از دیگر موضوعات مطرح شده از سوی خطیب جمعه سلسله بود که در این زمینه اظهار داشت: امروزه در جهان صنعت گردشگری به دلیل پایداری و درآمدزایی‌اش مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام موسوی‌تبار با اشاره به جایگاه ایران در رتبه 97 جهان از لحاظ صنعت گردشگری گفت: متأسفانه به رغم غنی بودن ایران اسلامی از لحاظ فرهنگی و اماکن تاریخی و مذهبی نتوانسته‌ایم، رتبه خوبی را در جذب جهانگرد به خود اختصاص دهیم.

امام جمعه سلسله با بیان این مطلب که رجوع به صنعت سبز گردشگری یکی از راه‌های خلاصی از اقتصاد تک محصولی صنعت نفت است، خواستار توجه و عزم جدی مسئولان در این زمینه شد.

شکسته شدن حصرآبادان، روز تکریم امامزادگان و سالروز تهاجم آمریکا به افغانستان از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه سلسله به آنان پرداخت.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول