اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کامیاران:

تبعیت از ولایت رمز پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس بود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کامیاران گفت: تکیه بر ایمان و تبعیت از ولایت رمز پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس بود.

تبعیت از ولایت رمز پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌عسکر روحانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هشت‌سال دفاع مقدس در کامیاران اظهار کرد: دفاع مردم ایران در برابر دنیای کفر در طول هشت سال جنگ تحمیلی حرکتی الهی و تلاشی ماندگار در تاریخ است.

به گفته وی، جنگ تحمیلی نقشه از پیش طراحی شده دشمنان اسلام برای جلوگیری از حرکت روبه جلوی انقلاب اسلامی ایران و ممانعت از الگو شدن قیام امام راحل(ره) در جهان بود.

فرماندار کامیاران خاطرنشان کرد:‌ دفاع جانانه ملت ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی از انقلاب و ارزش‌های آن نقطه آغاز احیای حاکمیت اسلام و دفاع از مظلومان جهان بود.

به گفته روحانی، انقلاب اسلامی ایران بعد از 1400 سال از تاریخ اسلام موجب بیداری ملت‌های آزاد و مسلمان جهان شد و آنان را در برابر استکبار قرار داد.

وی تصریح کرد: امروزه به برکت انقلاب اسلامی ایران ، بیداری اسلامی در منطقه شکل گرفته و زمینه نابودی حکومت‌های ظالم و دست‌نشانده استکبار را یکی پس از دیگری مهیا می‌سازد.

فرماندار کامیاران تصریح کرد: بدون شک گرامیداشت حماسه هشت سال جنگ تحمیلی زمینه‌ساز انتقال دستاوردهای عظیمی است که در سایه رهبری عارفانه حضرت امام(ره) و در ادامه آن جانشین برحقشان مقام معظم(مدظله‌العالی) به دست آمده است.

به گفته روحانی، ملت ایران اسلامی هر ساله با حضور پرشور خود در برنامه‌های گرامیداشت این هفته به جهان استکبار نشان داده‌اند که گذشت زمان هرگز ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان به ویژه شهدا را از ذهنشان پاک نخواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد، برگزاری برنامه‌ها و نمایش اتفاقات جنگ و دوران دفاع مقدس بتواند گام ارزنده‌ای در راستای افزایش شناخت نسل حاضر با واقعیت‌های آن دوران باشد.

فرماندار کامیاران در پایان تصریح کرد: افزایش شناخت نسل امروز از ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی موجب ارتقا سطح بصیرت جامعه و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول