اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

دفاع مقدس رمز جاودانگی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت:‌ دفاع مقدس رمز جاودانگی ملت ایران است و به این ملت روحیه ایستادگی و شجاعت را بخشید.

دفاع مقدس رمز جاودانگی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در آیین رژه نیروهای مسلح در میدان «آذربایجان» تبریز، هفته دفاع مقدس را یادآور فرازی با ارزش از تاریخ کشور دانست و اظهار کرد: تاریخ دفاع مقدس تنها تاریخ رویارویی نظامی نیست بلکه صحنه‌ای است که همه ملت برای دفاع از کیان اسلامی حضور و دفاعی مقدس داشتند.

استاندار آذربایجان‌شرقی دفاع مقدس را زمینه‌ساز پیروزی‌ها و موفقیت‌های بزرگ ملت ایران برشمرد و تاکید کرد: اگر امروز ملت ایران در صحنه‌های مختلف علمی، نظامی و فناوری به موفقیت می‌رسد همه از برکت هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام است.

وی افزود: ‌در حقیقت دفاع مقدس راهگشای این پیروزی‌ها بود و دفاع مقدس رمز جاودانگی ملت ایران است و به این ملت روحیه ایستادگی و شجاعت را بخشید.

بیگی با اشاره به جاودانگی تاریخ دفاع مقدس در تاریخ ایران اسلامی، اظهار کرد: حدیث هشت سال دفاع مقدس در تارک تاریخ ایران و جهان اسلام زدوده نخواهد شد و چون نگینی همواره خواهد درخشید.

وی بر جایگاه ارزشمند رزمندگان دفاع مقدس در تاریخ انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: امروز نیز دفاع مقدس برای ملت ایران سراسر عزت است.

استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: جنگ تحمیلی موجب وحدت ملت ما شد و به مردم روحیه مبارزه و استقامت بخشید.

بیگی گفت: در زمان حاضر جمهوری اسلامی به پشتوانه این ملت تبدیل به قدرت منطقه شده و هیچ کس اجازه تعدی به مرزهای ایران را در سر نمی‌پروراند.

وی برگزاری اجلاس سران جنبش عدم‌تعهد در تهران را نشانه قدرت ایران دانست و گفت: ریاست جمهوری اسلامی بر این اجلاس موجب انزوای دشمنان و حامیان سلطه خواهد شد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول