اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بم:

ملت ایران به دفاع مقدس افتخار می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بم گفت: ملت ایران به هشت سال دفاع مقدس جانانه خود افتخار می‌کند، دفاعی که برای استکبار چیزی به غیر از خفت را در پی نداشت.

ملت ایران به دفاع مقدس افتخار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حجت‌الاسلام قاسم دانشی پیش از ظهر امروز در ‌جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ملت ایران به هشت سال دفاع مقدس جانانه خود افتخار می‌کند، دفاعی که برای استکبار چیزی به غیر از خفت را در پی نداشت.

وی بر استفاده هر چه بیشتر از فرهنگ عاشورا تاکید کرد و افزود: سال جاری همه تلاش می‌کنیم تا مراسم وی‍ژه ایام محرم با‌ شکوه مثال‌زدنی در بم برگزار شود. 

دانشی در بخش دیگری از سخنان خود‌ کار شورای فرهنگ عمومی را فرهنگ‌سازی دانست و افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب فرهنگ‌سازی کاری یک روزه نیست و زمان نیاز دارد.

وی همچنین با تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) این موهبت را افتخار شیعیان و ایرانیان توصیف کرد و به نقل از آیت‌الله فاضل لنکرانی گفت: هر کس امام رضا (ع) را قبول دارد، امام زمان (عج) را قبول دارد. 

در این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بم نیز با اشاره به اینکه هر چه داریم از محرم و عاشورا است، اظهار داشت: دفاع مقدس تلا‌لویی از مکتب عاشورا‌ست که فرهنگ ایثارگری را به نمایش می‌گذارد.

حمیدیان افزود: فرهنگ ایثارگری میراثی است که از شهدا برای ما به یادگار گذاشته‌اند و ما باید این میراث گرانبها را در جامعه بسط و گسترش دهیم.

وی بر همکاری هر چه بیشتر دستگاه‌ها در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: مسئولان باید همه تفکر بسیجی و ایثارگری داشته باشند، زیرا بیشترین تاکید رهبر معظم انقلاب در بحث بسیج و فرهنگ بسیجی‌ بوده است.

مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بم نیز از تشکیل کمیته‌های اشتغال و فرهنگی در قالب ‌شورای فرهنگ عمومی این شهر خبر داد.

کریم غضنفر‌آبادی همچنین از برنامه‌ریزی برای تشکیل دوره‌های آموزشی برخورد و تکریم ارباب‌رجوع ‌برای صاحبان رستوران‌ها و همچنین مغازه‌داران خبر داد و گفت: با توجه به اینکه اولویت سال جاری امنیت اجتماعی است، برگزاری اینگونه دوره‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی از برگزاری برخی برنامه‌های نامتعارف ‌و اجرای موسیقی‌های غیر ‌مجاز در مجالس عروسی انتقاد کرد و گفت: برگزار کنندگان در چارچوب ضوابط عمل نمی‌کنند و از مجوز قانونی سو‌ء استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول