اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی:

ایستادگی ملت ایران مقابل دشمنان تداوم دارد

خبرگزاری فارس: یکی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی گفت: با برگزاری مراسم‌های بزرگداشت یاد شهدا و دفاع مقدس به دنیا می‌فهمانیم که ما بیداریم، هنوز ایستاده‌ایم و این ایستادن‌ها تمامی نداشته بلکه تداوم دارد.

ایستادگی ملت ایران مقابل دشمنان تداوم دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، امیر سرتیپ دوم غلامحسین دربندی صبح امروز در همایش بزرگ بسیجیان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در این بخش بیان داشت: رمز ماندگاری اسلام و انقلاب در این عصر که دشمن انواع تهدید را علیه ایران در دستور کار دارد، پا گذاشتن جای پای شهدا است.

وی افزود: شهدای ما نیز جای پای شهدای کربلا پا گذاشته و عاشورایی عمل کردند، زیرا هدف امام حسین(ع) برای مبارزه با ظلم احیای امر به معروف، نهی از منکر و احیای دین جدش بوده رزمندگان ما نیز در دفاع مقدس هدفی جز آن نداشتند.

دربندی در تفسیر این جمله که رزمندگان خودشان را نمی‌دیدند و خدای خود را می‌دیدند، گفت: این جمله در حال حاضر ممکن است ساده به نظر برسد؛ ولی درک آن بسیار سخت است، شهدای ما در جنگ تحمیلی به مرحله فنای فی الله رسیده‌اند و تنها با اهدای جان دست به معامله با خدای خود زدند.

این مسئول با اعلام اینکه دفاع مقدس ما دارای کرامات متعدد و عرفان‌های زیادی بود، ابراز داشت: باید این کرامات کالبدشکافی شده و برای جوانان و نوجوانان جامعه بازگو شود تا همگان بیش از گذشته قدر نعمت امنیت و آسایش جامعه را بدانند.

دربندی تصریح کرد: ما با برگزاری مراسم‌های بزرگداشت یاد شهدا و دفاع مقدس به دنیا می‌فهمانیم که ما بیداریم، هنوز ایستاده‌ایم و این ایستادن‌ها تمامی نداشته بلکه تداوم دارد.

وی ادامه داد: این ایستادگی‌ها و بزرگداشت‌ها تزریق خون حماسه از طریق رزمندگان به جان تک تک افراد جامعه اسلامی است.

معاون سابق روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام گفت: اگر افراد نادان و جاهلی چهره پیامبر مبارک اسلام را که تمام خوبی و زیبایی در آن وجود دارد را در قالب کاریکاتور ارایه کرده و یا دست به ساخت فیلم موهن می‌زنند باید بدانند موج دوم بیداری اسلامی را در دنیا به راه ‌انداخته‌اند.

وی اضافه کرد: دشمن در این مورد دست به حماقت بزرگی زد زیرا انگشت بر روی نقطه اشتراک همه مسلمانان و حتی یهودیان برده، صدای اعتراض و فریاد تمام دنیا را در این حرکت ننگ بار می‌شنویم حاصل نادانی و جهل دشمنان است؛ زیرا خداوند در قرآن فرمودند که دشمنان ما از احمق‌ها هستند.

بخشدار امامزاده عبدالله(ع) آمل نیز در این مراسم با اعلام اینکه یاد امام و شهدا می‌تواند در مقابل تمام تهدیدات و توطئه‌های دشمنان استکباری به عنوان یکی از بهترین راه‌ها مقابله باشد، بیان داشت: با یاد امام و شهدا می‌توانیم با سربلندی و افتخار در بین دیگر کشورها حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم زیرا اگر بخواهیم ارزشی و حسینی زندگی کنیم این دو عامل رمز ماندگاری و ایستادگی ما است.

یحیی عسگری‌پور با اشاره به اینکه اگر ایستادگی نمی‌کردیم چه می‌شد، متذکر شد: باید راز و رمزهای این ایستادگی تشریح شود.

وی در پایان اذعان داشت: ایران در گذشته بیش از دو برابر وسعت فعلی مساحت داشت که پادشاهان بی‌لیاقت آن را از دست دادند ولی در جنگ تحمیلی حتی یک سانتیمتر از خاکمان را دشمن تجاوز نکرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول