اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره ) نوشهر:

ملت ایران در جنگ تمام عیار با دشمن قرار دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با اشاره به اینکه دشمن در صحنه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به مقابله با ما می‌پردازد، گفت:‌ ملت ما در جنگ تمام عیار با دشمنان خود قرار گرفته‌اند.

ملت ایران در جنگ تمام عیار با دشمن قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، امیر دریادار دوم پیمان جعفری‌تهرانی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح استان مازندران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، در میدان شهید قاسمی ساری اظهار داشت: اگر نگرش تاریخی به دوران دفاع مقدس داشته باشیم می‌بینیم که دشمنان ما از ابتدای انقلاب با برنامه در مقابل اهداف بلند انقلاب اسلامی، ایستادند.

‌وی با بیان اینکه ایستادگی دشمنان ابتدا در دوران دفاع مقدس روی داد، افزود: زمانی یک فرد مجنون را گسیل کردند تا در برابر آرمان‌های انقلاب اسلامی بایستد و مانع پیشرفت این آرمان‌ها شود.

جعفری با اشاره به اینکه این دوران هشت سال به طول انجامید و دشمنان دست خالی بیرون آمدند و ما سربلند ماندیم، تصریح کرد:‌ دشمنان به همین اندازه بسنده نکردند.

وی با بیان اینکه دشمنان صحنه‌ها و حوزه‌های دیگری هم ایجاد کردند، متذکر شد:‌ گزینه‌های مختلفی را به بوته آزمایش گذاشتند و امروز دشمنان در تمام صحنه‌ها در صدد هستند که به مقابله با ما بپردازند.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمن در صحنه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به مقابله با ما می‌پردازد، خاطرنشان کرد:‌ ملت ما در جنگ تمام عیار با دشمنان خود قرار گرفته‌اند.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر، گفت:‌ برای اینکه بتوانیم از این توطئه‌ها سربلند بیرون بیاییم لازم است که هوشمند و توانمند باشیم و این به یمن وجود مردمی دلاور و همیشه در صحنه اتفاق افتاده است.

وی اذعان داشت:‌ تاریخ 33 ساله انقلاب اسلامی این را به ما نمایانده و به برکت رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، این تحقق یافته و پیروزی نزدیک است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول