اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه بیرجند:

تولید محتوا مهم‌ترین مشکل در زمینه وبلاگ‌نویسی است

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه بیرجند یکی از مشکلات وبلاگ‌نویسی را تولید محتوا عنوان کرد و گفت: در این راستا وبلاگ‌نویسان نباید تنها به صرف ارائه اطلاعات بسنده کنند.

تولید محتوا مهم‌ترین مشکل در زمینه وبلاگ‌نویسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی صبح امروز در دیدار با وبلاگ‌نویسان دینی استان اظهار کرد: در حال حاضر علم مهم‌تر از اطلاعات است و بعد از آن نیز معرفت و حکمت است که باید در جامعه جاری و ساری شود.

وی وبلاگ‌نویسان را سربازان فکر و اندیشه دانست و ادامه داد: وبلاگ‌نویسان باید در راستای اصلاح رفتارهای نادرست و رسیدن به شهری با مردمانی فرشته‌صفت گام بردارند.

 

* چهره‌ای که از دین در جامعه ارائه می‌شود با دین حقیقی فاصله دارد

امام‌جمعه بیرجند گفت: در بسیاری از مواقع چهره‌ای که از دین در جامعه ارائه می‌شود با دین حقیقی فاصله زیادی دارد.

رضایی بیرجندی افزود: در این راستا ارائه چهره حقیقی و به دور از خرافات دین از رسالت‌های اصلی وبلاگ‌نویسان دینی است.

وی گفت: همچنین تبیین حقیقت مسجد، بیان معارف قرآن، مبحث مهدویت و خانواده در دین نیز باید مورد توجه وبلاگ‌نویسان دینی قرار بگیرد.

امام ‌جمعه بیرجند یادآور شد: فضای مجازی زمان زیادی در اختیار استکبار جهانی بوده و اما امروز نوبت ما است که از این ابزار فراگیر نهایت استفاده را ببریم.

 

* وبلاگ نویسی یک ارتباط نوشتاری است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: حمایت از وبلاگ‌نویسی و ساماندهی فضای فیس‌بوک در دستور کار قرار دارد.

محمد مطهری‌فر به برگزاری جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی اشاره کرد و افزود: این جشنواره با هدف استفاده از فناوری‌های جدید در راستای ترویج فرهنگ دینی برگزار می‌شود.

وی وبلاگ‌نویسی را یک ارتباط نوشتاری دانست و گفت: در این ارتباط نوشتاری فرصت‌ها، تهدیدها و نیازهای واقعی و غیرواقعی را در کنار هم دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به تصویب تشکیل کمیته ساماندهی فضای مجازی و رسانه‌ای استان و انتقال آن به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در سفر سوم هیئت دولت اشاره کرد و یادآور شد: این مصوبه به علت عدم اعتبار کافی اجرایی نشد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول