اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمان:

آزادی بیان مطرح در غرب دروغ است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمان گفت: آزادی بیان مطرح شده از سوی آمریکا و ایادی آنها دروغی بیش نیست.

آزادی بیان مطرح در غرب دروغ است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان با تسلیت اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: استکبار یک روز قرآن‌سوزی و توهین به مقدسات مسلمانان و روز دیگر اهانت به شخصیت بزرگ‌مرد تاریخ پیامبر اکرم (ص) را در دستور کار خود قرار می‌دهد و آن را آزادی بیان می‌داند.

وی با بیان اینکه آزادی بیان در آمریکا یک دروغ است، افزود: چند سال قبل سازمان ملل متحد، صهیونیست را با نژادپرستی برابر اعلام کرد، اما با فشارها و تلاش‌های استکبار و ایادی آنها این حرف خود را پس گرفت.

جعفری ابراز داشت: آزادی بیان برای استکبار مطرح نیست، بلکه آنها می‌خواهند به مقدسات نظام جمهوری اسلامی ایران و مسلمانان توهین کنند.

وی تصریح کرد: بعد از اهانت به پیامبر اکرم (ص) دنیا به پا خاسته و سفارتخانه‌های آمریکا، آلمان و فرانسه را مورد حمله قرار دادند و هنوز هم این اعتراض‌ها ادامه دارد.

جعفری گفت: آمریکا باید از خواب غفلت بیدار شود، 1.5 میلیارد مسلمان در دنیا وجود دارد که اگر به مقدسات آنها حمله شود از پای ننشسته و به تکلیف دینی و شرعی خود عمل می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر همه مسلمانان جهان واجب است که در برابر اهانت به مقدسات و پیامبرشان عکس‌العمل مناسب داشته باشند.

خطیب جمعه کرمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ابراز داشت: در این جنگ نابرابر خسارت‌های زیادی اعم از مادی و معنوی به جمهوری اسلامی ایران وارد شد، اما به فرموده رهبر کبیر انقلاب برکاتی نیز از جمله بیداری ملت ایران داشت.

جعفری بیان داشت: ملت ایران متوجه شد که دشمنان مستکبر با جمهوری اسلامی ایران سازش نمی‌کنند و همواره به دنبال طرح توطئه علیه ما هستند.

وی افزود: به لطف خدا و تلاش و همت جوانان این مرز و بوم اکنون ما از بهترین و پیشرفته‌ترین سلاح‌های نظامی بهره‌مند هستیم و کسی جرأت حمله به این سرزمین را ندارد.

جعفری با بیان اینکه مذاکرات هسته‌ای ایران زمان زیادی را هدر داده است، عنوان کرد: مسئولان کشور ما باید زمانی را برای این امر معین کنند، تا چه زمان باید وقت خود را تلف کنیم، آمریکا سخن منطقی را درک نمی‌کند.

وی ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران توانسته هم در بعد نظامی و هم در بعد سیاسی به پیروزی‌های زیادی دست پیدا کند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول