اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جبهه حامیان ولایت:

انحرافی در بیداری اسلامی رخ نمی‌دهد

خبرگزاری فارس: دبیرکل جبهه حامیان ولایت گفت: برخلاف تصور نظام استکباری یقین داشته باشیم که هیچ انحرافی در بیداری اسلامی به وقوع نمی‌پیوندد چرا که امروز بیداری اسلامی به کف خیابان‌ها رسیده و در دل مردم نفوذ پیدا کرده است.

انحرافی در بیداری اسلامی رخ نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دلاور صیامی پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها در اردبیل اظهار داشت: ما در مقطع حساس و سرنوشت‌سازی قرار داریم که از سویی با هجمه‌های استکبار آنها قصد به راه انداختن جنگ روانی علیه ایران اسلامی را دارند و از طرفی با جنگ فیزیکی در برخی کشورها نظیر سوریه سعی می‌کنند ماهیت بهار اسلامی را به انحراف بکشانند.

وی این همه تحرک استکبار را نشانه شکست خوردن و عقب‌نشینی آنها از مواضع و منافع حقیقیشان توصیف کرد و افزود: آنها حتی سعی می‌کنند با ترور شخصیت‌ها به شکل فیزیکی و به راه انداختن جنگ روانی و داخلی در سوریه، فلسطین و لبنان اطراف ایران را ناامن کنند تا الگوی ایرانی، اسلامی نادیده گرفته شود.

صیامی تصریح کرد: آنها تصور می‌کنند کشورمان را در گوشه‌ای رینگ بوکس خود قرار دهند اما غافل از اینکه این کشور از سلطه غرب در هراس و نگرانی نیست بلکه آنها خود از قدرت ایران واهمه دارند که مبادا بعد از سال‌ها این کشور به قطب و الگوی جهان اسلام تبدیل شود در حالی که این حقیقت به واقعیت تبدیل شده است.

این مسئول در ادامه سخنان خود به سرنگونی فرعون در مصر و همچنین از تخت افتادن پادشاهان بی‌لیاقت دیگر در برخی از کشورهای خاورمیانه اشاره کرد و ادامه داد:‌هیچ کس تصور نمی‌کرد که روزی فرعون مصر از سلطنت به زمین کشیده شود و یا برخی از سران مزدور و خائن منطقه پا به فرار بگذارند در حالی که امروز به دنبال منهدم شدن بلوک شرق، بلوک غرب نیز به مرز پوسیدگی واقعی رسیده است و در آینده شاهد دفن کمونیسم در معرض چشم همگان می‌باشیم.

وی خاطر نشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال حاضر نه تنها هیچ جایگاه و ابهتی در منطقه ندارند بلکه با تلاش ایران اسلامی ماهیت دروغین آنها آشکار شده و مدارک دزدی و سرقت آنها علیه امت‌های اسلامی رو شده به طوریکه حتی عربستان خائن نیز در کنار برخی کشورهای منطقه دیگر قدرت سر بالا نگه داشتن خود را نیز ندارد.

به گزارش فارس، دبیرکل جبهه حامیان ولایت به ادعای دروغین اردوغان در ترکیه در ترویج و تبلیغ اسلام لاییک اشاره کرد و بیان داشت: در حالی که اردوغان چنین الگویی را به جای اسلام واقعی تبلیغ می‌کند شاهد آن هستیم که بیداری اسلامی حتی به کف خیابان‌ها و عمق دل ملت‌های آزادیخواه نفوذ پیدا کرده و حتی در قلب اروپا و آمریکا نیز شاهد خشم ملت‌های آزادیخواه علیه استکبار و نظام سلطه هستیم.

صیامی به قدرت دفاعی و علمی و تجهیزاتی کشورمان در سطح جهان و نظام‌های بین‌المللی اشاره کرد و گفت:‌ ایران اسلامی ما امروز جزء سه کشور پیشرفته در حوزه علوم و فنون نظامی، دیپلماسی قوی و فناوری‌های نوین است به گونه‌ای که اجلاس تهران نیز نشان داد که عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران عظمتی همیشه جاوید و ماندگار است.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: آن چه در این بین حساس به نظر می‌رسد انتخابات پیش رو در ایران اسلامی و همزمانی دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر است که نشان می‌دهد باید در این میدان حساس حضور خود را تقویت کرده و به دشمن اجازه کوچک‌ترین تبلیغات روانی را ندهیم.

صیامی افزود: البته تا چند ماه آینده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز در پیش است که برخی گروه‌های تندرو ادعا دارند که رئیس جمهور آینده آمریکا بایستی برای جنگ با ایران برنامه‌ای ارایه کند و از این لحاظ به اوباما فشار وارد می‌کنند که چرا در چهار سال گذشته با ایران جنگ رو‌در‌رو را شروع نکرده است.

وی به سناریوهای متعدد در سطح جهانی و بین‌المللی علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: در حالی که غرب و خود آمریکا با صدها چالش و همچنین معضل اقتصادی مواجه است به نظر می‌رسد در حرکت جدید خود با شکست مواجه شوند و بیش از گذشته ماهیت صهیونیستی، آمریکایی برملا شود.

صیامی حفظ وحدت و همدلی را در این شرایط حساس بسیار مهم و ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد:‌ هر چند جاسوسان غرب سعی می‌کنند با نفوذ از مرزهای مختلف کشور در آستانه انتخابات به برخی اقدامات و نابسامانی‌ها دامن بزنند و زمینه یک بی‌نظمی اجتماعی را فراهم آورند اما ملت ایران و مسئولان با احساس تکلیف، بصیرت و ولایت‌مداری در صحنه هستند و به یقین اجازه نمی‌دهند دشمن در اهدافش به کام برسد.

وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: ما هر چند امروز با تورم و مشکلات اقتصادی که گاه آزاردهنده نیز است، روبه‌رو هستیم اما در این بین آن چه مهم و اساسی به نظر می‌رسد ضرورت همدلی و همراهی امت اسلامی است که می‌تواند همه توطئه‌ها و فتنه‌ها را خنثی کند.

انتهای پیام/خ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول