اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بابل:

تکمیل حسینیه عاشقان در بابل حدود 2 میلیارد تومان بودجه می‌خواهد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بابل از ساخت 32 پایگاه مقاومت در شهرستان بابل به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: تکمیل حسینیه عاشقان در بابل حدود 2 میلیارد تومان بودجه می‌خواهد.

تکمیل حسینیه عاشقان در بابل حدود 2 میلیارد تومان بودجه می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حسین فلاح ظهر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استکبار جهانی جنگ را در شرایطی بر ما تحمیل کرد که از حداقل تجهیزات برای دفاع از خود برخوردار بودیم. دشمن گمان می‌کرد در چنین شرایطی می‌تواند ملت ما را زمین‌گیر کند.

وی افزود: اما رزمندگان ما با دستان خالی با جان و دل در مقابل دشمن ایستادند و برای اولین بار در دفاع مقدس طی 300 سال گذشته اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

این مسئول بیان داشت: دشمن در دفاع مقدس به این نتیجه رسید که ملت ما با داشتن آرمان شهادت‌طلبی در تمام عرصه‌ها پیروز میدان است و مردم با تمام توان از این ارزش‌ها دفاع خواهند کرد.

وی اذعان داشت: اشاعه فرهنگ دفاع مقدس در حقیقت بیمه‌کردن انقلاب و جلوگیری از حمله دشمن است.

فرمانده سپاه بابل با اشاره به اینکه رزمندگان بزرگ‌ترین ذخیره انقلاب هستند، گفت: میدان جنگ برای ما بزرگ‌ترین دانشگاه برای تربیت انسان‌های شایسته بود که امروز شاهد خروجی‌های ارزنده این دانشگاه هستیم و از آنها استفاده می‌کنیم.

فلاح یادآور شد: عده‌ای جنگ را مخرب می‌دانند ولی ما توانستیم از جنگ به عنوان یک فرصت بهره برده و از تجربیات به دست آمده در عرصه‌های علمی، نظامی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استفاده کنیم.

وی افزود: دشمنان فهمیدند فرهنگ رزمندگان ما شهادت‌طلبی و عاشورایی است و نمی‌توان با سلاح اتمی آنها را تهدید کرد که با عنوان‌های مختلف سعی دارند افکار عمومی را علیه کشور مسموم کرده تا از مسیر اصلی خارج شود.

این مسئول گفت: دشمن بداند درایت رهبر که انقلاب را از گردونه‌های مختلف و شرایط سخت نجات داد امروز نیز کشور را از این پیچ خطرناک عبور داده و پیروز میدان است.

فلاح تصریح کرد: بابل با داشتن 130هزار بسیجی، 500 پایگاه بسیج محلات، بیش از هزار پایگاه مقاومت و 14 هزار رزمنده نقش ارزنده‌ای چه در دوران دفاع مقدس و چه در حفظ آرمان‌های نظام در این مقطع زمانی دارد.

فرمانده سپاه بابل ساخت 32 پایگاه مقاومت را از مهم‌ترین پروژه‌های هفته دفاع مقدس دانست و اذعان داشت: ساخت فضای حسینیه عاشقان مهم‌ترین پروژه سپاه بابل بوده که تاکنون 700 میلیون تومان هزینه شده که برای تکمیل آن نیاز به هزینه‌ای بیش از یک میلیارد و 600 میلیون تومان بوده که کمک خیرین می‌تواند در تسریع این پروژه بسیار تاثیرگذار باشد.

وی متذکر شد: برگزاری مسابقات فوتسال، والیبال و تنیس روی میز، شبی با خاطرات رزمندگان، به صدا درآمدن زنگ مقاومت، افتتاح پایگاه‌های مقاومت بسیج در بعضی محلات، بررسی کارشناسی روز در پایگاه مقاومت، برگزاری صبحگاه مشترک با یادواره شهدا، مسابقه تیراندازی با اسلحه کلت بین مسئولان ادارات، ورزش همگانی و کوهپیمایی، برگزاری یادواره شهدا در بعضی محلات، نورافشانی در بعضی نقاط شهر، دیدار با 80 خانواده شهید و عطرافشانی گلزار شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول