اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه هفته دفاع مقدس صورت گرفت

تجدید میثاق مسئولان و بسیجیان مدیریت شهری باقرشهر با شهدا

خبرگزاری فارس: در آستانه هفته دفاع مقدس، بسیجیان شهرداری باقرشهر به همراه مسئولان و مدیران شهر و شهرداری باقرشهر با شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق مسئولان و بسیجیان مدیریت شهری باقرشهر با شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در آستانه هفته دفاع مقدس بعد از ظهر امروز مراسم معنوی زیارت عاشورا و غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر و منور شهدا در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با حضور مسئولان و بسیجیان شهرداری باقرشهر برگزار شد.

در این مراسم که امام جمعه، فرمانده بسیج ناحیه حضرت روح‌الله (ره)، اعضای شورای اسلامی باقرشهر، مسئول هیئت رزمندگان اسلام و معاونان، مدیران، پرسنل و بسیجیان شهرداری باقرشهر حضور داشتند، بر اساس یک سنت هرساله در آستانه هفته دفاع مقدس، مراسم معنوی قرائت زیارت عاشورا و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا برگزار شد و حاضران ضمن تجدید پیمان با شهدای هشت سال دفاع مقدس، برای تعجیل در فرج حضرت صاحب‌الزمان (عج) دعا کردند و در ادامه مراسم قبور شهدا با گلاب شستشو و عطرافشانی شد.

امام جمعه باقرشهر طی سخنانی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و جوانمردی‌های رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس گفت: امروز تکلیف ما است که یاد و خاطره شهدا را در کوچه و خیابان و در مسجد و مدرسه زنده نگه داریم و پیام شهدا را به نسل‌های آینده برسانیم.

حجت‌الاسلام سید احمد موسوی در ادامه یادآور شد: ما باید قدردان شهدا و خانواده معظم شهدا باشیم، اگر امروز امنیتی داریم و اگر امروز در برابر ابر قدرت‌ها حرفی برای گفتن داریم و می‌توانیم در برابر تهدیدها بایستیم، همه از برکت خون‌های پاک جوانان این مرز و بوم است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: مسئولان و خدمتگزاران نظام اسلامی در عرصه خدمت بتوانند به برکت همجواری با شهدا و پیروی از اهداف و آرمان‌های آنها وظایف خود را انجام داده و به شهروندان خدمت‌رسانی مطلوبی داشته باشند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول