اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران در مراسم رژه نیروهای مسلح

حفظ مرزهای جغرافیایی ارزشمندترین دستاورد دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت:‌ حفظ مرزهای رسمی جغرافیایی، یکی از ارزشمندترین دستاوردهای حماسه دفاع مقدس بود.

حفظ مرزهای جغرافیایی ارزشمندترین دستاورد دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی‌اکبر طاهایی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح استان مازندران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، در میدان شهید قاسمی ساری اظهار داشت: سالروز شروع جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، فرصتی شد تا بار دیگر به حماسه دلاور مردان ایران اسلامی ادای احترام کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج یعنی متن مردم، تصریح کرد:‌ بر ساحت مقدس امام راحل، شهیدان، آزادگان، جانبازان و خانواده‌های شهدا که اینک در همین مراسم و محل برگزاری رژه به صورت نمادین حضور دارند، ادای احترام داریم.

طاهایی افزود: سلام و درود خدا بر امام، شهیدان، جانبازان و آزادگان که با مقاومت جانانه و امام با رهبری پیامبرگونه برای ما عزت، امنیت و اقتدار را به میراث گذاشتند.

استاندار مازندران بیان داشت:‌ ایران اسلامی هیچگاه داعیه تجاوز به هیچ سرزمینی را نداشته و ندارد و به قانون اساسی که میراث امام و شهدا است، وفادار است و در پرتو جانفشانی‌های فرزندان نستوه این سرزمین در همان مرز‌های رسمی جغرافیایی‌اش استقرار دارد و این اتفاق مبارکی است.

این مسئول خاطرنشان کرد:‌ هنوز در همین کشور همسایه ما که دیروز جزیی از شوروی سابق بود، قره باغ از آن سرزمین جدا مانده و نتوانسته‌اند باز پس بگیرند.

وی یادآور شد:‌ حفظ مرزهای رسمی جغرافیایی، یکی از ارزشمندترین دستاوردهای حماسه دفاع مقدس بود.

طاهایی ادامه داد: ‌امروز ایران اسلامی از رهنمودهای امام گونه رهبر معظم انقلاب این جانشین منور امام راحل، بهره‌مند است.

وی با اشاره به حضور رهبر انقلاب در مازندران، گفت:‌ مازندران در روزهای گذشته افتخار میزبانی قدوم پر برکت رهبر انقلاب را داشت.

این مسئول با بیان اینکه امروز انسجام نیروهای مسلح، عزت کشور  و اصولی است که شهیدان برای ما به یادگار گذاشته‌اند، اذعان داشت:‌ سلام و درود خدا نثار همه شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های نیروهای مسلح انقلاب اسلامی، حاضر در این میدان و استان باد.

به گزارش فارس، هم اکنون رژه نیروهای مسلح در میدان شهید قاسمی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول