اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

کتابخانه‌های ناوها به کتب دفاع مقدس تجهیز شود

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کتابخانه‌های ناوها به ویژه به کتاب‌های دفاع مقدس مجهز شوند تا بازگوکننده دلیرمردی‌های رزمندگان در عرصه‌های گوناگون باشد.

کتابخانه‌های ناوها به کتب دفاع مقدس تجهیز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر سیدمحمد حسینی با حضور استاندار در بازدید از تجهیزات نظامی منطقه دوم نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه همه قدرت ما از باور، ایمان و اعتقاد ماست، تاکید کرد: وجود این ویژگی موجب شد ما در جنگ هشت ساله پیروز شویم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر تجهیز کتابخانه‌های ناوها به کتاب و نرم افزار گفت: کتابخانه‌های ناوها به کتاب‌ها به ویژه کتاب‌های دفاع مقدس مجهز شوند تا بازگوکننده دلیرمردی‌های رزمندگان در عرصه‌های گوناگون باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز عزت و سربلندی ایران اسلامی مدیون فداکاری رزمندگان است و دشمن جرات نمی‌کند هجمه‌ای به این مرز و بوم وارد کند.

حسینی همچنین بر مکتوب کردن خاطرات رزمندگان نیروی دریایی ارتش  تاکید کرد و افزود: این خاطرات در عرصه‌های گوناگون قابل استفاده است به طوری که فیلم‌های سینمایی دفاع مقدس بر اساس همین خاطرات ساخته می‌شود.

وی اعلام کرد: بر اساس تصمیم‌گیری که در شورای فرهنگ عموی استان بوشهر شد، کار ساخت فیلم سینمایی بزودی در استان بوشهر آغاز می‌شود.

حسینی گفت: ایران اسلامی با وجود شما رزمندگان اسلام در اوج قدرت، اقتدار و سربلندی است و وجود تجهیزات نظامی پیشرفته بومی از دیگر افتخارات ارتش است.

انتهای پیام/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول