اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

ثبت و ترویج خاطرات یادگاران دفاع مقدس ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بر ضرورت ثبت خاطرات یادگاران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: ترویج آرمان‌های اصیل دفاع مقدس منوط به تدوین وصیت‌نامه شهدا و ترویج آن در بین نسل سوم انقلاب اسلامی است.

ثبت و ترویج خاطرات یادگاران دفاع مقدس ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی انصاری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌های جوانان این مرز و بوم در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی اظهار کرد: دوران هشت ساله دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه پویایی نظام اسلامی و پیشرفت‌های امروز کشور حاصل مقاومت ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی است افزود: مقاومت امروز ملت‌های مسلمان و بیداری اسلامی در این کشورها الگو گرفته از انقلاب ملت ایران با تکیه بر موازین و آموزه‌های اسلام و دفاع مقدس است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به سال‌ها تلاش، هزینه گزاف و توطئه‌های دشمنان برای اختلاف افکنی بین شیعه و سنی اظهار کرد: تولید و انتشار فیلم ضد اسلامی و ضد اخلاقی تمام برنامه‌ها و توطئه‌های آمریکا و اسرائیل را برای اختلاف‌افکنی بین این دو مذهب اسلامی خنثی کرد و موجب تقویت ارتباط و نزدیکی مذاهب اسلامی شد.

انصاری با تاکید بر ضرورت نابودی لکه ننگین رژیم صهیونیستی افزود: مدعیان حقوق بشر با این حرکات توهین‌آمیز به شعائر دینی بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان، حداقل الزامات حقوق بشر یعنی احترام به حقوق دیگران را رعایت نمی‌کنند و خشم ملل مسلمان بازخورد حرکت ضد حقوق بشر قدرت‌های مدعی است.

وی ترویج آرمان‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را ضروری عنوان و خاطر نشان کرد: ترویج آرمان‌های اصیل دفاع مقدس منوط به تدوین وصیت‌نامه شهدا و ترویج آن در بین نسل سوم انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاکید بر ضرورت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس آرمان‌های نظام اسلامی را در بین قشر جوان ترویج کرده و زمینه انتشار آنها به نسل‌های بعد را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌های استان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان بزرگوار انقلاب، تصریح کرد: با هماهنگی به عمل آمده با دستگاه‌های اجرای استان امسال پرشورتر از سال‌های قبل برنامه‌های هفته دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول