اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه بسیج سپاه فریدن:

83 برنامه هفته دفاع مقدس در فریدن اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه بسیج سپاه فریدن از برگزاری 83 برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان فریدن خبر داد.

83 برنامه هفته دفاع مقدس در فریدن اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، افراسیاب جهانگیری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: به مناسبت سی و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس، بیش از 83 عنوان برنامه به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه فریدن در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

وی گفت: در روز 31 شهریورماه پیاده‌روی همگانی همه پایگاه‌های مقاومت حوزه الزهرا و حوزه شهید صدر از سپاه ناحیه فریدن به سمت تپه شهدای گمنام شهرداران و همچنین ایجاد پایگاه سلامت در محل مصلاهای شهرستان و اردوی قم و جمکران برای یکصد نفر از بسیجیان انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه فریدن تصریح کرد: شرکت در نماز جمعه و تجدید پیمان با آرمان‌های امام شهیدان و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و برگزاری مسابقات فوتسال توسط حوزه‌های مقاومت شهدا و امام حسین (ع) و سیدالشهدا و برگزاری مسابقه یاوران ولایت در طول هفته از برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان فریدن است.

وی ادامه داد: دیدار اعضای بسیج و کانون‌های سپاه با ائمه جمعه شهرستان، افتتاح نمایشگاه ویژه هفته دفاع مقدس که تلفیقی از نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و سخت افزاری و نرم افزاری توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن است نیز از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

جهانگیری در ادامه به دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: با آغاز سال تحصیلی زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان چمران و شهید کاظمی دامنه و راهنمایی بنت‌الهدی بویین میاندشت نواخته می‌شود.

وی در ادامه به برنامه‌های دوم مهرماه اشاره کرد و تصریح کرد: برگزاری صبحگاه مشترک دانش آموزی با حضور بیش از 2هزار

دانش آموز دختر و پسر در شهرداران و مسابقات دوومیدانی ویژه روستاییان در روستای خویگان سفلی برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه فریدن تصریح کرد: برپایی شب شعر و محفل ادبی با موضوع دفاع مقدس در سالن 17شهریور داران، تجلیل و گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و اعزام هشت گروه بهداشتی، درمانی و پزشکی به مناطق محروم شهرستان چادگان از جمله برنامه‌های روز سوم هفته دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس یک ساختمان پایگاه بسیج در شهرستان افتتاح می‌شود، بیان کرد: در سال جاری احداث ساختمان‌ پایگاه‌ بسیج شهید صدر بویین‌میاندشت در ششمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان شهرستانی این پایگاه‌ها افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

جهانگیری گفت: همچنین اهدای خون، عیادت از بیماران بیمارستان شهید رجایی داران و برگزاری صبحگاه مشترک با حضور همه نیروهای نظامی و انتظامی و ادارات شهرستان در محل سپاه ناحیه فریدن اجرا می‌شود.

وی از غبارروبی گلزار شهدای شهرستان و شهدای گمنام یاد کرد و گفت:در روز پنج‌شنبه بیش از 2هزار و 500 نفر از بسیجیان شهرستان در مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول