اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف همدان:

دفاع مقدس گنجینه ارزش‌های اعتقادی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان با تأکید بر لزوم حفظ ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای از ارزش‌های اعتقادی ما است.

دفاع مقدس گنجینه ارزش‌های اعتقادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام محمد صالحی ظهر امروز در جمع کارکنان اوقاف همدان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ضمن تأکید بر لزوم گرامیداشت این هفته، اظهار کرد: این هفته نمود پاسداشت یاد شهدا و ایثارگرانی است که اقتدار امروز ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها مرهون از خودگذشتگی آنان و مجموعه ارزشمندی از فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با تأکید بر لزوم برگزاری همایش‌ها و یادواره‌های ارزشی در گرامیداشت این هفته عنوان کرد: دفاع مقدس، نمایشگر اوج اعتلای فرهنگ اعتقادی و اسلامی مردمان این مرز و بوم است که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به تصویر کشیده شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس، هفته پاسداشت فرهنگ ایثار و مقاومت و گنجینه ارزشمندی است که همچون نگینی درخشان بر تارک این سرزمین می‌درخشد، گفت: این ایام یادآور شجاعت و از خودگذشتگی‌های رزمندگانی است که با خون خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

وی با اشاره به موج بیداری اسلامی در جهان اسلام، به وحشت استکبار جهانی از این روند اشاره کرد و لزوم توجه به ابعاد ارزشی بیداری اسلامی را صحه گذاشت.

به گفته صالحی، هفته‌ دفاع مقدس،‌ مجموعه‌ای‌ از برجسته‌ترین‌ افتخارات‌ ملت‌ ایران‌ است که درس عزت و شرافت را برای جهانیان تکرار کرد و به همه بشریت آموخت که برای حفظ شرافت و غیرت ملی و عزت دینی، باید با پایداری و مقاومت مقدس در برابر تهاجم دشمنان اسلام ایستادگی کرد.

وی در پایان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس، هفته بازخوانی رشادت‌ها و دستاوردهای ارزشمند آن حماسه جاویدان است، از مردم فهیم و قدرشناس دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان خواست تا با حضور آگاهانه و گسترده خود در ویژه برنامه‌های گرامیداشت این حماسه سترگ همگام شوند و بار دیگر با آرمان امام و شهدا تجدید میثاق کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول