اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه قدس گیلان:

نگین دفاع مقدس بر تارک حماسه و ایثار می‌درخشد

خبرگزاری فارس: سپاه قدس گیلان با صدور بیانیه‌ای عنوان کرد: دفاع مقدس مانند نگینی تابناک تا همیشه زمان بر تارک حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.

نگین دفاع مقدس بر تارک حماسه و ایثار می‌درخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سپاه قدس گیلان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در بیانیه خود آورده است:  در سی و دومین سالگرد آغاز حماسه بزرگ هشت سال دفاع مقدس یاد شهدای به خون خفته ایران اسلامی مشام دل‌ها را می‌نوازد و رایحه شور انگیز آن فضا را عطرآگین می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: رویکرد حقیقی به حماسه بزرگ دفاع مقدس صرفاً یک مرحله تاریخی از انقلاب نیست که زمانش تمام شده باشد بلکه چشمه ساری است که اگر چه هشت سال جوشید و خروشید، نخشکید و آبی که از این کوثر بالنده می‌جوشد در بستر نظام جمهوری اسلامی ایران جاری می‌شود و این جریان همچنان ادامه  دارد.

در ادامه بیانیه سپاه قدس گیلان ذکر شده است: 31 شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی از طرف رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است، دوران دفاع مقدس مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم به مثابه یکی از حساس‌ترین برهه‌های حیات راستین این ملت مانند نگینی تابناک تا همیشه زمان بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.

سپاه قدس گیلان با گرامیداشت خاطره جهاد خالصانه مردم ولایت‌مدار و نیروهای مسلح و شهدای گرانقدر حماسه هشت سال دفاع مقدس سی و دومین سالگرد این ایام را به امت ولایت‌مدار گیلان و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان و بسیجیان تبریک عرض کرده و از تمام قشرهای فرهیخته استان دعوت کرد تا با شرکت در برنامه‌های اجرایی پیش‌بینی شده در هفته دفاع مقدس موجبات بازنگری عمیق و شناخت حماسه آن دوران و آشنایی با دستاوردهای ناشی از آن را برای نسل‌های جدید فراهم آورند و در مناسبت‌های این ایام حضوری فعال و پرشور داشته باشند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول