اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمهور:/1

دفاع مقدس دفاع از تمام مظلومان عالم بود

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور گفت: دفاع مقدس صحنه‌ای بود که حاکمیت مادی جهان در برابر آرمان‌های الهی ایستاد، دفاع مقدس دفاع از یک شهر و کشور نبود بلکه دفاع از حقوق انسان‌ها و همه مظلومان عالم بود

دفاع مقدس دفاع از تمام مظلومان عالم بود

 به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمود احمدی‌نژاد لحظاتی پیش در رژه 31 شهریور که به‌طور همزمان در سراسر کشور در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، ضمن عرض تبریک به ملت ایران به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: بدون تردید هفته دفاع مقدس یک حادثه بزرگ، عامل شفاف‌ساز و تجربه گرانقدری برای ادامه راه است.

رئیس جمهور افزود: دفاع مقدس صحنه‌ای بود که حاکمیت مادی جهان در برابر آرمان‌های الهی ایستاد. دفاع مقدس دفاع از یک شهر و کشور نبود بلکه دفاع از حقوق انسان‌ها و همه مظلومان عالم بود که یک ملت مؤمن و مجاهد با رهبری امام خمینی (ره) بر همه قدرت‌های دروغین قیام کرده و شعار توحید سر دادند.

وی در ادامه بیان داشت: ملت ایران تنها در برابر عراق مقاومت نکرد بلکه در مقابل تمام نظام سلطه ایستاد و با ایستادگی خود چهره منحط و ضدانسانی دشمنان را آشکار کرد. ملت ایران در دفاع مقدس همه داشته‌های خود را رو کرد و در طرفی اقدامات ضدانسانی و در طرفی هم اتکاء به قدرت ملی بود.

احمدی‌نژاد یادآور شد: در دفاع مقدس همه ارزش‌های مدیریت جهان رنگ باخت، کسانی که مدعی حقوق بشر بودند به امنیت ضد بین‌الملل روی آورده و حمله شیمیایی به مردم بی‌پناه و مظلوم را توجیه و از دیکتاتورهای بزرگ حمایت کردند.

ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه هدف دشمنان حاکمیت جهان است، عنوان کرد: در دفاع مقدس ضعف‌های مدیریت جهان آشکار و معلوم شد که هدف آنها حاکمیت بر جهان است و آنها دوست ندارند حتی یک ملت را به رسمیت بشناسند. در دفاع مقدس آنها حتی ابتدایی‌ترین قوانینی را که خودشان وضع کرده بودند زیر پا گذاشتند و هدف اصلی آنها یعنی تحقیر، تضعیف و جلوگیری از پیشرفت ملت‌ها مشخص شد.  

وی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در برابر قدرت‌های بزرگ تصریح کرد: در دفاع مقدس معلوم شد که اگر ملتی روی پای خود ایستاده و از قدرتی نترسند، به پیروزی می‌رسند که این وعده بزرگ الهی است.

احمدی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس بسیج ملی و مردم ما با دست خالی در برابر پیشرفته‌ترین و مجهزترین سلاح‌های روز دنیا ایستاده و با اراده خود دشمنان را شکست دادند. امروز هم همین است، دشمنان ما کوچک‌ترین عزتی برای هیچ ملتی را دوست ندارند و حتی در برابر پیشرفت‌های علمی جمهوری اسلامی ایران هم توطئه و برنامه‌ریزی کرده‌اند. 

انتهای پیام/ی10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول