اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پیام فرماندار و فرمانده سپاه ساری تاکید شد

هفته دفاع مقدس ایام بزرگداشت حماسه‌های فراموش ‌نشدنی است

خبرگزاری فارس: هفته دفاع مقدس هفته تاریخی و به‌یاد ماندنی و هفته بزرگداشت حماسه‌های بزرگ و فراموش نشدنی است.

هفته دفاع مقدس ایام بزرگداشت حماسه‌های فراموش ‌نشدنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید عباس حسینی‌نژاد ساروی فرماندار و عظیم وریجی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  سپاه شهرستان ساری طی پیام مشترکی با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس بر آمادگی و انسجام هرچه بیشتر مردم همیشه در صحنه و رزمندگان خطه ولایت‌مدار مازندران تاکید کردند.

متن این پیام بدین شرح است:

در این پیام آمده است: هفته دفاع مقدس هفته تاریخی و به‌یاد ماندنی و هفته بزرگداشت حماسه‌های بزرگ و فراموش نشدنی است.

در بخش دیگری از این پیام تصریح شد: دفاع مقدس ما مصداق عملی مبارزه و ایثار راست قامتانی است که در کمال تواضع و اخلاص در جبهه‌ها و عرصه‌های نبرد نور علیه ظلمت حضور یافتند و به دفاع از اسلام و انقلاب و جامعه اسلامی پرداختند.

در این پیام تاکید شد: هفته دفاع مقدس تبیین و ترسیم حقایق و ناگفته‌های جنگ تحمیلی است. واقعه افتخارآمیز دفاع مقدس قدرت، عظمت، توانمندی و هنر امت بپاخاسته ایران اسلامی را در برابر جهانیان متجلی ساخته است.

در این پیام متذکر شد: با درود فراوان به ارواح طیبه شهیدان هشت سال دفاع مقدس و امام شهیدان حضرت امام خمینی(ره)حلول هفته شکوهمند دفاع مقدس را به ملت همیشه در صحنه و رزمندگان عاشورایی ایران اسلامی به‌ویژه مردم و رزمندگان ولایت‌مدار خطه لاله‌خیز مازندران تبریک عرض کرده و آمادگی و انسجام هرچه بهتر خود در دفاع و صیانت از انقلاب و ایران اسلامی تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای را اعلام می‌کنیم.

در بخش پایانی این پیام تصریح شد: همچنین اهانت وقیحانه و استکباری صهیونیستی مبنی بر تولید فیلم موهن علیه حضرت رسول اکرم (ص) را محکوم کرده و اعلام می‌داریم که بر عهد خود با رسالت نبوی، اهل بیت عصمت و طهارت و ولایت استوار و تا پای جان ایستاده‌ایم.

سیدعباس حسینی‌نژاد فرماندار ساری                                

عظیم وریجی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساری

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول