اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

ایستادگی بر سر انرژی هسته‌ای را از دوران دفاع مقدس آموخته‌ایم

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اگر امروز در انرژی هسته‌ای کوتاه نمی‌آییم برای این است که درس استقامت و ایستادگی را از دوران دفاع مقدس آموخته‌ایم.

ایستادگی بر سر انرژی هسته‌ای را از دوران دفاع مقدس آموخته‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان و نیروهای مسلح استان لرستان ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس منشاء تمام خیرات و برکات در جامعه ما بوده است.

وی با اشاره به اینکه از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس استقامت و ایستادگی در راه خدا بوده است، افزود: پیشرفت و استقلال جامعه امروز ما به برکت 8 سال دفاع مقدس و در سایه استقامت و ایستادگی بوده است.

میرعمادی یادآور شد: ریشه‌های انقلاب اسلامی ما در دوران دفاع مقدس محکم شد و در این دوران نیز شجره طیبه انقلاب اسلامی با خون شهیدان محکم و درخت تنومندی شد که دنیا به عظمتش خاضع شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد:‌ 8 سال دفاع مقدس به ما آموخت حیات و زنده نگه داشتن یک ملت در گروی صبر و استقامت در راه خدا است.

امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: اگر امروز در انرژی هسته‌ای کوتاه نمی‌آییم برای این است که درس استقامت و ایستادگی را از دوران دفاع مقدس آموخته‌ایم.

وی یادآور شد: یکی دیگر از دستاوردهای دوران دفاع مقدس هویت دینی بخشیدن به نیروهای مسلح بوده است و امروز ما شاهد آن هستیم که عنصر ایمان، مکتب و اسلام در نیروهای مسلح ما به خوبی خوب جا باز کرده است.

امام جمعه خرم‌آباد یادآور شد: یکی دیگر از دستاوردهای دوران دفاع مقدس تثبیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده و این نظام را طوری ساخته که نفوذناپذیر شده است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس چالشی بود که به فرصت تبدیل شد یادآور شد: امروز به برکت مجاهدت‌های رزمندگان در جبهه‌ها، انقلاب اسلامی ایران به تمام دنیا صادر شده است و در 8 سال دفاع مقدس نیز ثابت شد که ملت ایران ملتی مقاوم، صبور و آگاه هستند.

میرعمادی خاطرنشان کرد: اگر بگوییم که پیروزی مردم عراق ایجاد موج بیداری اسلامی در منطقه، پیروزی حزب‌الله لبنان و مقاومت افغانستان به برکت دفاع مقدس ایران اسلامی بوده سخن گزافی نگفته‌ایم زیرا این دفاع مقدس بود که به ملت جرات ایستادگی را در برابر مستکبران به نمایش گذاشت.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود:‌ در دوران دفاع مقدس ریشه‌های انقلاب اسلامی با خون شهدا محکم شد و این قدرت و استحکام امروز در تمام جهان به خوبی نمایان است.

وی به نقش و رهبری امام راحل در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در تمام جبهه‌های جنگ روح امام بزرگوار حاکم بوده است.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: حضور فیزیکی امام در جبهه جنگ وجود نداشت اما ایشان حضور معنوی دائمی را در جنگ در کنار رزمندگان داشته است.

وی خطاب به فرماندهان دوران جنگ تحمیلی گفت: نقش امام راحل را نباید در 8 سال دفاع مقدس نادیده گرفت بلکه آن را باید برجسته و به نسل‌‌های آینده بازگو کنید.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه 8 سال دفاع مقدس، دفاع از ارزش‌ها بوده است، یادآور شد:‌ جنگ ما جنگ قداست‌ها، ایمان، عزت و شرف در برابر نامردی‌ها بوده است و ولایت‌پذیری و تبعیت از امام و رهبری نیز یکی دیگر از ویژگی‌های دفاع مقدس بوده است.

انتهای پیام/ل۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول