اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد:

دفاع مقدس بعد از اصل انقلاب بالاترین رویداد نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد تاکید کرد: هشت سال دفاع مقدس بعد از اصل انقلاب بالاترین رویداد نظام جمهوری اسلامی است.

دفاع مقدس بعد از اصل انقلاب بالاترین رویداد نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا شجاع در جمع مسئولان این شهرستان اظهار کرد: دفاع مقدس توسط رزمندگان اسلام خلق و افتخارات زیادی در این جنگ نصیب کشورمان شد.

وی با بیان اینکه ما در جنگ به تنهایی در مقابل هجوم گسترده دشمنان ایستادگی کرده‌ایم، گفت: عراق به سرکردگی صدام از امکانات نظامی بسیار آمریکا و هم پیمانانش برخوردار بوده و با این حجم امکانات نظامی به کشورمان تجاوز کرد.

شجاع، مهم‌ترین تلاش دشمنان جمهوری اسلامی در جنگ علیه ایران را ساقط کردن نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: اکنون بعد از گذشت سال‌ها پس از جنگ و به درک واصل شدن صدام شهدای ما به اوج قله‌های عزت و افتخار و سرافرازی نائل شده و همواره یاد آنان در تاریخ نظام اسلامی جاودانه خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه در این جنگ نابرابر 220 هزار نفر به شهادت رسیدند، تصریح کرد: باید هشت سال دفاع جانانه مقدس تاریخ کشور را تغذیه کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد اضافه کرد: به فرموده امام، جنگ گنجی بوده که مهم آن است تا این گنج را به بهترین شکل به جوانان انتقال دهیم.

وی اظهار کرد: جنگ مربوط به یک قشر نبوده بلکه همه در آن سهیم بوده از این رو لازم است تا همه دفاع مقدس را هرچه بهتر گرامی داشته و آن را ارج نهیم.

شجاع، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را سبب بیمه شدن نظام اسلامی برشمرد و افزود: در این راستا از تمامی ظرفیت‌ها به ویژه حوزه فرهنگی و رسانه برای ترویج این فرهنگ استفاده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد با اشاره به طنین انداز شدن تفکر بسیجی در نظام جمهوری اسلامی گفت:‌ این تفکر بسیجی بود که نظام را توانست به اوج افتخار رسانده و برای کشورمان عزتمندی بیافرینند.

وی به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان بجنورد هم اشاره کرد و افزود: برگزاری رژه نیروهای مسلح، مسابقات فرهنگی ورزشی، سخنرانی سردار عراقی جانشین نیروی انتظامی، گلباران مزار شهدا، دیدار با امام جمعه،‌ بازسازی عملیات والفجر سه، توزیع بسته‌های فرهنگی از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

شجاع با بیان اینکه این برنامه‌ها در سطح 210 نقطه از پایگاه‌های شهر اعم از؛ مساجد، حسینیه‌ها به اجرا در خواهد آمد، بر مشارکت تمامی دستگاه‌ها برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول