اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دزفول:

دشمن از گستاخی‌هایش به مسلمانان باید پشیمان شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه دزفول با اشاره به فیلم موهن در‌باره پیامبر (ص) گفت: دشمن باید از چنین گستاخی‌هایی پشیمان شود و در این باره خشم مسلمانان جهان باعث چنین کاری می‌شود.

دشمن از گستاخی‌هایش به مسلمانان باید پشیمان شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان دزفول اظهار داشت: خشم و اعتراض مردم نسبت به ساخت فیلم موهن و توهین به پیامبر اسلام (ص) که همچنان ادامه دارد، اقدامی مقدس است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان باید از این اقدام پشیمان شوند، افزود: دشمن باید از چنین گستاخی‌هایی پشیمان شود و در این باره خشم مسلمانان جهان باعث چنین کاری می‌شود.

وی تصریح کرد: بخشش در برابر کسی که به مومن ظلم می‌کند و تسلط در برابر آن یکی از خصلت‌های مومن است ولی خشم و غضب مومن در برابر دشمنان تقدس دارد.

قاضی خاطرنشان کرد: دشمن با چنین اقداماتی در حال نشان دادن تنفر خود از اسلام است و سردادن شعارهای حقوق بشر تنها برای نابودی ملت‌هاست.

امام جمعه دزفول با اشاره به آیات قرآن در خصوص اخلاق نیکوی پیامبر (ص) گفت: خداوند باری‌تعالی در قرآن کریم به پیامبر(ص) می‌فرماید: پیامبر، اگر اخلاق نرم تو نبود مسلمانان از اطراف تو دور می‌شدند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول تأکید کرد: باید به نحوی عمل کنیم که دشمن دیگر از گستاخی به مقدسات مسلمانان پشیمان شود و در این باره باید همه به صحنه بیایند.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی افزود: پیامبر (ص) با اخلاق نیکوی خود توانست اسلام را پیش ببرد و در سخت‌ترین شرایط هیچ گاه از مشرکان انتقام نگرفت و همین امر باعث ماندگاری و ریشه دار شدن دین در جوامع مختلف شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول