اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان هشترود

واژگونی اتوبوس 25 کشته و زخمی در اتوبان پیامبر اعظم بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در اتوبان پیامبر اعظم، چهار کشته بر جای گذاشت و 21 نفر را راهی بیمارستان کرد.

واژگونی اتوبوس 25 کشته و زخمی در اتوبان پیامبر اعظم بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی، این اتوبوس که حامل مسافران شهرستان هشترود بود، ساعت 3.15 بامداد امروز 28 شهریور در 80 کیلومتر مانده به شهرستان هشترود دچار این سانحه شد.

با اعلام گزارش وقوع این حادثه به مرکز اپراتور فوریت‌های پزشکی، مراکز دادلو، قافلانکوه، بارگاه، هشترود، زنجان و میانه به منطقه اعزام شدند.

بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی اعزامی به محل حادثه، 14 تن از مصدومان به بیمارستان میانه و هفت تن نیز به بیمارستان امام حسین(ع) هشترود منتقل شدند.

گزارش دیگر از این روابط عمومی نیز حاکی است که بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با خاور در کیلومتر 47 جاده «میانه _قره‌چمن» در ساعت 5.53 امروز صبح، تاکنون یک تن در مسیر انتقال به بیمارستان هشترود جان باخته است و هفت تن از مصدومان راهی بیمارستان میانه شده‌اند.

بر اساس این گزارش برای عملیات امداد و نجات مصدومان این سانحه نیز ماموران مراکز کوهسالار، ترک، قافلانکوه، دادلو، قره‌چمن و تیکمه‌داش اعزام شدند و عملیات امداد و نجات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول