اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای رسیدن به ابرقدرت اقتصادی

اقتصاد ایران باید بر اساس شاخص توسعه حرکت کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس گفت: ایران برای رسیدن به ابرقدرت اقتصادی باید بر اساس شاخص توسعه حرکت کند.

اقتصاد ایران باید بر اساس شاخص توسعه حرکت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عیسی امامی در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی گلستان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: ایران اگر بخواهد همان طوری که به عنوان ابرقدرت سیاسی در جهان مطرح است به عنوان ابرقدرت اقتصادی در منطقه حرفی برای گفتن داشته باشد لازمه‎اش این است که همه دست به دست یکدیگر دهند و همت و تلاش خود را به کار گیرند.

وی تصریح کرد: اگر همه استان‎ها بر اساس ظرفیت‎هایی که دارند و بر اساس شاخص توسعه حرکت کنند رسیدن به افق ترسیم شده، ممکن می‎شود و می‎توانیم به اهداف مطلوب دست پیدا کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همچنان که کشور برای توسعه و پیشرفت دارای ظرفیت‎هایی است رقبای ما نیز تلاش می‎کنند تا برای تحقق اهداف شان و قدرت‎نمایی در برابر ایران هدف‎گذاری کنند.

امامی بیان داشت: امروز دشمن در موضع است و در جریان این موضع، ایران با محدودیت‎هایی مواجه شده و در شرایط سخت تحریم اقتصادی به سر می‎برد لذا باید در کشور تلاش کنیم تا همه امور با نگاه صریح و منطقی پیش برود و در این راستا استفاده از ظرفیت‎ها می‎تواند ما را در راه رسیدن به اهداف یاری‎رسان باشد.

وی گفت: اینکه مقام معظم رهبری به مسئله جهاد اقتصادی تاکید می‎کنند برای این است که نباید کارها در شرایط عادی و به صورت عادی پیگیری شود شاید الان استان گلستان نسبت به سند بالادستی، یک نگاه بلند داشته اما به نظر می‎رسد ظرفیت موجود ظرفیتی است که می‎توان بر آن تکیه کرد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بحثی که معظم‎له همواره در بخش اقتصاد بر آن تاکید ویژه داشته و دارند اما هنوز در این رابطه می‎بینیم که دستورالعمل اجرایی نوشته می‎شود و قانون و برنامه‎ای که 50 درصد ظرفیت زمانی آن سپری شده هنوز در پایه‎ریزی آن اتلاف وقت می‎شود.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول