اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

سند 5 ساله توسعه شهر اردبیل تا پایان پاییز تهیه می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: مشاور تهیه سند قول داده است تا سه ماه فصل پاییز سند پنج ساله توسعه شهر اردبیل را تهیه و تدوین کند.

سند 5 ساله توسعه شهر اردبیل تا پایان پاییز تهیه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری در جمع اهالی شهرک دادگستری اردبیل اظهار داشت: با تدوین این سند ما می‌توانیم هرچه سریع‌تر آن را در شورا مصوب کرده و به عنوان سند راه در برنامه‌ریزی‌های خود لحاظ کنیم که قطعاً بودجه 92 شهرداری اردبیل نیز بر اساس این سند تهیه و تدوین خواهد شد.

وی افزود: شورای شهر و شهرداری اردبیل در کنار کارهای عمرانی و سخت افزاری در حوزه نرم افزاری نیز موفق عمل کرده به طوری که در قالب سند پنج‌ساله توسعه شهر اردبیل سعی می‌کنیم توسعه اردبیل متوازن منسجم و با برنامه انجام شود.

طرح جامع حمل و نقل و ترافیک اردبیل در حال تهیه است

این مسئول گفت: هر ساله میلیون‌ها گردشگر به مرکز استان اردبیل وارد می‌شوند که این حجم مسافرت‌ها تردد عادی شهر را طلب می‌کند تا معضلات ترافیکی و حمل و نقل برطرف شود.

بدری تصریح کرد: برای اولین بار در تاریخ شهرداری اردبیل با همکاری یک مشاور زبده طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر اردبیل در حال تهیه است.

شهردار اردبیل بیان داشت: با تهیه و اجرایی شدن این طرح جامع شاهد خواهیم بود بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی‌ها در این حوزه برطرف ‌می‌شود.

سند تحول اداری شهرداری اردبیل در حال تدوین است

این مسئول در ادامه به ضرورت اصلاح ساختاری در شهرداری اردبیل و روان‌سازی ارائه خدمات به مردم اشاره کرد و گفت: برای اولین بار در کشور سند تحول اداری شهرداری اردبیل تهیه شده تا مطابق با الگوهای جدید ارائه خدمات صورت بگیرد.

وی از اخذ گواهینامه ایزو 9001 در این ارتباط خبر داد و افزود: در کنار این امر شهرداری الکترونیک نیز طراحی شده و مشاور آن در حال تهیه نرم‌افزار مورد نیاز است.

بدری بیان داشت: پیش‌بینی می‌کنیم در یکی از مناطق شهرداری اردبیل تا دهه فجر ارائه خدمات به شکل الکترونیکی اعم از صدور پروانه و گواهی‌های متعدد شهرداری انجام گیرد.

وی در ادامه از تلاش و همکاری سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه راهنمایی و رانندگی، محیط زیست و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان در یاری رساندن به شهرداری برای انجام خدمات مطلوب به مردم  خبر داد و افزود: بنده از صمیم قلب از راهنمایی‌های امام جمعه فرهیخته اردبیل قدردانی می‌کنم و از اصحاب رسانه و مطبوعات نیز به خاطر همراهی مناسب با شهرداری تقدیری شایسته دارم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود ابراز داشت: شهرداری امروز در گستردگی خدمات خود به همراهی و همدلی بیشتر نیاز دارد چرا که شورای سوم و شهرداری مصمم هستند تا فرصت خدمت مهیاست کار مطلوب و رضایت بخش را به ثمر بنشانند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول