اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودبار:

شوراهای حل اختلاف در جنوب کرمان توسعه یابند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رودبار گفت: شوراهای حل اختلاف در شهرستان‌های جنوبی کرمان توسعه یابند تا بار دستگاه قضا و پرونده‌های ارجاعی به دادگستری کمتر شود.

شوراهای حل اختلاف در جنوب کرمان توسعه یابند

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، حسن مرادی در آیین ارتقای دادگاه عمومی این شهرستان به دادگستری با بیان اینکه جنوب کرمان مردمی بسیار خوب و مهربان دارد، اظهار داشت: اتفاقاتی که در گذشته در این منطقه رخ داده است، در سال گذشته نتیجه خوبی داشته‌اند که این از لطف خداوند و بزرگواری، مهر و عطوفت بزرگان و مردم این منطقه است.

وی با بیان اینکه زحمات دستگاه قضا در این چند سال بسیار زیاد بوده است، افزود: در این زمینه به اندازه هفت قاضی انجام وظیفه می‌کردند.

مرادی تصریح کرد: شرایط طلایی در این منطقه وجود دارد و این مهم تعامل میان قوای سه گانه و نهادهای امنیتی کشور است و همه به‌ دنبال هدف بزرگ انقلاب که همانا آرامش مردم است، هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در آبان ماه سال جاری همایش بزررگی با حضور سران طوایف و قبایل بزرگ جنوب کرمان و مسئولان کشوری در شهرستان رودبار برگزار می‌شود که اقدامی مطلوب برای رسیدن به امنیت بهتر در منطقه است.

فرماندار رودبار گفت: این شراط عالی موجب شده است تا کاهش چشمگیر جرم و تخلفات امنیتی را داشته باشیم.

مرادی اذعان داشت: شوراهای حل اختلاف در شهرستان‌های جنوبی کرمان توسعه یابند تا بار دستگاه قضا و پرونده‌های ارجاعی به دادگستری کمتر شود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول