اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

فاصله توسعه‌یافتگی در مناطق قم کم شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نامناسب بودن برنامه‌ریزی‌های شهری موجب فاصله توسعه‌یافتگی در برخی مناطق قم شده است که این فاصله باید کم و برطرف شود.

فاصله توسعه‌یافتگی در مناطق قم کم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم احمد امیرآبادی ظهر امروز در مراسم افتتاح و رونمایی از 133 پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی مناطق هشت‌گانه شهرداری قم که در سالن ورزشی مدرسه شاهد نمازی‌خواه برگزار شد اظهار کرد: شهرداری در خط مقدم جبهه خدمت به مردم قرار دارد و به همین دلیل باید مجموعه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر مورد حمایت جدی مسئولان قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه کشور ایران امروز در فضایی قرار دارد که دشمنان اسلام تلاش می‌کنند از تمام توان خود برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده کنند، تصریح کرد: مردم کشور ما از انواع فتنه‌ها و فشارهای دشمنان آگاهی دارند و به دلیل همین آگاهی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توانستند تمام حیله‌های آنان را خنثی کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به انواع حیله‌ها و فتنه‌هایی که دشمنان علیه ایران اسلامی به کار بستند اشاره و اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گروهک‌های مختلف به جنگ داخلی در ایران پرداختند و در همان زمان جنگ هشت ساله با عراق به سبب همان دشمنی‌های کور به مردم ایران تحمیل شد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان نظام اسلامی ایران جنگ فرهنگی را پس از جنگ فیزیکی به کشورمان تحمیل کردند، تصریح کرد: این مستکبران که در همه زمینه‌ها با شکستی سخت به عقب‌نشینی مجبور شدند، اکنون به دسیسه‌های اقتصادی روی آورده‌اند.

امیرآبادی اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی امروز به ترسیم صحنه دیگری برای مقابله با انقلاب و نظام اسلامی پرداخته‌اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی توجه جدی به فعالیت‌های عمرانی را از جمله اقداماتی عنوان کرد که می‌تواند به استحکام نظام اسلامی در ایران کمک کند.

وی با تاکید بر اینکه به فعالیت‌های عمرانی باید به صورت جدی توجه کرد گفت: شهرداری‌ها باید نسبت به این موضوع دقت نظر بیشتری داشته باشد.

امیرآبادی بیان کرد: جدیت در انجام فعالیت‌های عمرانی موجب برطرف شدن کاستی‌هایی است که از سوی پروژه‌های عمرانی برای دولت ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه توسعه و رفاه در برخی از نقاط قم به معضلی مهم تبدیل شده است تصریح کرد: برخی از مناطق قم از خدمات شهری و توسعه بیشتری نسبت به سایر مناطق این شهر برخوردار هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: این فاصله خدمت‌رسانی در حالی در قم رخ می‌دهد که یکی از بزرگ‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی، برقراری عدالت در جامعه است.

وی به تبیین دلایل این تبعیض خدمت‌رسانی و توسعه یافتگی در برخی مناطق پرداخت و ابراز کرد: مهم‌ترین دلیل این تبعیض نبود برنامه‌ریزی‌های مناسب شهری در طول سال‌های گذشته است.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول