اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شوشتر:

پیگیری مشکلات از طرف مردم سبب توسعه شهر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر شوشتر گفت: پیگیری مدام و مستمر شهروندان برای رفع مشکلات مسئولان را وادار به تلاش مضاعف می‌کند و این خود اصلی‌ترین عامل برای پیشرفت شهر خواهد بود.

پیگیری مشکلات از طرف مردم سبب توسعه شهر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حمید سالم‌پور پیش از ظهر امروز در جمع انجمن حامیان شوشتر اظهار داشت: پیگیری‌های مستمر مردم از مسئولان اصلی‌ترین عاملی است که باعث تلاش مضاعف مسئولان در راستای حل مشکلات می‌شود و باید در این‌باره مردم را به افزایش سطح مشارکت خود در سطح شهر تشویق کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید برای افزایش درآمد‌زایی در شهرداری شوشتر تصمیماتی اتخاذ شود افزود: از روزهای گذشته مکاتبات تشکیل کمیته درآمدزایی شهرداری از طرف شورای اسلامی شهر با شهرداری شوشتر انجام شده است و شهردار باید در اسرع وقت در راستای تشکیل این کمیته تلاش کند.

وی با اشاره به مشکلات ترافیک مرکز شهر شوشتر خاطرنشان کرد: به دلیل نیازمندی به اعتبار بسیار زیاد برای ساخت پارکینگ طبقاتی تنها روش حل این مشکل مشارکت بخش خصوصی است و شورای شهر برای این‌کار آمادگی کامل خود را اعلام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر در شرایط‌کنونی نسبت به گذشته تجربیات بسیار زیادی را کسب کرده است، افزود: در سال‌های گذشته و در دوره‌های پیشین شهردار در مکاتبات خود با شورای اسلامی شهر دچار اشتباهات فاحشی می‌شد ولی در شرایط‌کنونی با ساماندهی کامل شرایط چنین مشکلاتی تکرار نمی‌شود و این نشان از سیر تکاملی شورای شهر در شوشتر است.

وی تأکید کرد: در انتخابات شورای اسلامی شهر باید به روش تیمی و ائتلافی عمل کرد تا تیم انتخاب شده با اهداف مشترک در راستای رسیدن به هدف‌های تعیین شده تلاش کنند.

وی با اشاره به انتخاب مکرر شهرداران در دوره سوم شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: در ابتدای عمر شورای سوم برخی از اعضای شورای شهر اعتقاد داشتند که برای انتخاب شهردار تعهد لازم است و تخصص در اولویت نخست نبود ولی در شرایط کنونی با در نظر گرفتن تعهد، تخصص و احاطه کامل بر قانون نیز مورد‌ توجه شورای اسلامی شهر در انتخاب شهردار بوده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول