اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد سمنان:

دهه کرامت فرصت مناسبی برای ایجاد نشاط معنوی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: دهه کرامت فرصت مناسبی برای ایجاد نشاط و شادی معنوی در جامعه است.

دهه کرامت فرصت مناسبی برای ایجاد نشاط معنوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا سوقندی ظهر امروز در جلسه هماهنگی جشن‏های دهه کرامت در استان سمنان افزود: قرار داشتن استان سمنان در مسیر زائران حضرت ثامن الحجج(ع) و حضرت معصومه(س) رسالت و نقش سنگینی بر دوش مردم و مسئولان این استان به خصوص در ایام دهه کرامت قرار داده است.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه‏های مختلف در دهه کرامت در استان سمنان، نیازمند سازماندهی و غنی‏سازی برنامه‏های مردمی و خودجوش است که سبب ایجاد شادی و نشاط معنوی در جامعه و در نهایت ترویج سیره رضوی در استان می‏شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: جشن‏های عید رضوی با مدّنظر قراردادن سه محور اسلامی، ایرانی و بومی با هدف نهادینه نمودن فرهنگ شادی و نشاط در جامعه در ایام دهه کرامت با رویکرد مردمی و محوریت کانون‏های فرهنگی و هنری مساجد، حسینیه‏ها و هیئت‏های مذهبی در استان سمنان برگزار می‏شود.

سوقندی افزود: از دیگر برنامه‏ها در دهه کرامت، برگزاری دهمین جشنواره بین‏المللی امام رضا(ع) در رشته‏های مختلف فرهنگی و هنری است که در استان سمنان هشتمین جشنواره ملی داستان رضوی (کبوترحرم) دوم و سوم مهرماه در شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر برگزار می‏شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: 28 شهریور ماه تا هفتم مهر به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) دهه کرامت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول