اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد جشن‌های میلاد آستان‌ قدس ‌رضوی

در دهه کرامت بیش از 1500 جشن در سراسر کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیرستاد جشن‌های میلاد آستان‌ قدس‌ رضوی گفت: امسال بیش از هزار و 500 عنوان جشن در سراسر کشور اجرا می‌شود.

در دهه کرامت بیش از 1500 جشن در سراسر کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به‌نقل از روابط‌عمومی«جشن‌های مردمی و معنوی زیرسایه خورشید» فتح‌الله درخشان درنشست هماهنگی خدام کاروان‌های رضوی، تصریح کرد: باید در گفتن کرامات دقت زیادی داشت در غیر این صورت نتیجه عکس از این موضوع خواهیم گرفت.

وی بیان‌داشت: در بیان کرامات باید اصل امانت‌داری، موقعیت ومکان‌سنجی صورت بگیرد تا بتوان با بیان آن‌ها تأثیر مثبت وموثرخود را بر روی جامعه گذارد.

درخشان افزود: باید به گونه‌ای این کرامات مطرح شود که مردم ضمن توسل به ائمه ‌اطهار(ع) و به‌خصوص امام رضا(ع) از تلاش برای رسیدن به مقصود خود بازنمانده و تنها همه ‌چیز را به معصومین و خداوند متعال واگذار نکرده و تلاش را اصل مهم در زندگی بدانند.

نماینده دبیرخانه ‌شورای‌ عالی ‌فرهنگی‌ آستان ‌قدس رضوی گفت: کاروان‌های خدام بارگاه منور رضوی در تبیین این موضوع که کرامات الهی ازطریق گناه حاصل نمی‌شود، در جامعه نقش ویژه‌ای دارند که باید ازاین فرصت استفاده و در انتقال این مفاهیم دقت نمایند.

درخشان خاطرنشان کرد: خدام باید در بیان کرامات، سنجیده عمل کنند تا ابهامی بوجود نیاید، برای این منظور کتاب «ذره آفتاب» که کرامات گلچین شده از امام رضا(ع) تهیه شده که خدام با مراجعه به آن می‌توانند از این کرامات در سخنرانی‌های خود بهره لازم را ببرند.

پنجمین دوره جشن‌های‌ مردمی ‌و معنوی زیر سایه‌ خورشید در 100 شهر از  22 استان و 14 شهر از 5 کشور از 28 شهریور لغایت هفتم مهرماه سال جاری و به همت شبکه جوانان رضوی وابسته به موسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس‌رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول