اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنعت و تجارت خراسان‌رضوی:

فعالیت 60 معدن در بردسکن نیازمند توجه ویژه استانی است

خبرگزاری فارس: معاون صنعت و تجارت خراسان‌رضوی گفت: فعالیت 60 معدن در شهرستان بردسکن به توجه ویژه استانی نیازمند است.

فعالیت 60 معدن در بردسکن نیازمند توجه ویژه استانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حسین بهزاد نسب صبح امروز و در حاشیه بازدید از بردسکن در جمع کسبه، اظهار کرد: در چارت تامین کارشناسان صنعتی و معدن اداره صنعت و معدن و تجارت بردسکن که به زودی ابلاغ می‌شود تامین نیرو در نظر گرفته شده است.

معاون صنعت و تجارت خراسان‌رضوی در ادامه به وضعیت معادن بردسکن اشاره کرد و گفت: فعالیت 60 معدن در شهرستان بردسکن به توجه ویژه استانی نیازمند است.

در ادامه نیز مجتبی شاکری معاون فرماندار بردسکن نیز در جمع تعدادی از کسبه شهرستان بردسکن و مدیران اتحادیه صنفی این شهرستان اظهار داشت: اصناف نقش بسزایی در معرفی شهرستان دارند.

وی گفت: بردسکن دارای اصنافی ارزشی و متعهد است که تاکنون در همه صحنه‌ها حضور فعالی را در همیاری و همکاری با مسئولان شهرستان داشته‌اند.

شاکری، لزوم تأمل دستگاه صنعت، معدن و تجارت را با بازاریان مورد تاکید قرار داد و افزود: روسای دانشگاه‌های شهرستان در ایجاد واحدهای دانشگاهی در رشته‌های خاص این منطقه از جمله معدن اقدام کنند.

وی از مسئولان استان خواست با توجه به نیاز تولیدکنندگان منطقه به تسهیلات و سرمایه در گردش، صنعتگران این شهرستان را در رفع مشکلات همراهی کنند.

معاون فرماندار بردسکن به نقش خبرنگاران در انعکاس توانمندی‌ها و مسائل و مشکلات شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: خبرنگاران بازوی توانمند مسئولان هستند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول