اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر صنعت

2 طرح صنعتی و معدنی در سیرجان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: 2 طرح صنعتی و معدنی در شهرستان سیرجان با حضور معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت به بهره‌برداری رسید.

2 طرح صنعتی و معدنی در سیرجان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، دو طرح صنعتی و معدنی شرکت ذوب‌آهن و تولید میلگرد سیرجان حدید جنوب و شرکت رود متال با حضور وجیه‌الله جعفری معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد و طرح توسعه شرکت فنی و مهندسی توسعه بابکان به بهره‌برداری رسید.

طرح صنعتی شرکت ذوب آهن و تولید میلگرد سیرجان حدید جنوب با سرمایه‌گذاری بیش از 23 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و اشتغالزایی 30 نفر به بهره‌برداری رسید که محصول تولیدی شرکت تولید میلگرد آهنی با سایزهای مختلف است.

طرح معدنی شرکت رود متال با محصول سنگ‌آهن دانه‌بندی شده و با سرمایه‌گذاری یک میلیارد و 666 میلیون تومان افتتاح شد که زمینه اشتغال 15 نفر را فراهم می‌کند.

همچنین طرح توسعه شرکت فنی و مهندسی توسعه بابکان با محصول فرومولیبدن و اکسیدمولیبدن با ظرفیت هر کدام یک هزار تن در سال با سرمایه‌گذاری بیش از 16 میلیارد تومان و اشتغالزایی حدود 20 نفر در شهرستان کرمان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول