اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت خوزستان اعلام کرد

مهلت 3 ماهه برای بهره‌برداران غیرفعال معدنی در خوزستان

خبرگزاری فارس: معاون امور معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان اعلام کرد: بهره‌برداران غیرفعال معدنی که دارای مجوز هستند سه ماه برای فعال کردن معادن خود مهلت دارند.

مهلت 3 ماهه برای بهره‌برداران غیرفعال معدنی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، محمد افشون اظهار داشت: بر اساس ماده 14 قانون اصلاح قانون معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت به دارندگان مجوزهای اکتشاف، بهره‌برداری و اجازه برداشت که به تعهدات خود عمل نکنند با تعیین مهلت سه اخطاره اخطار می‌‌دهد تا به تعهدات خود برای فعال‌سازی معادن عمل کنند.

وی افزود: در صورتی که بهره‌برداران غیرفعال در پایان مهلت مقرر اقدامی برای فعال‌سازی معادن خود نکنند و یا اقدام انجام شده کافی نباشد، با تأیید شورای عالی معادن ملزم به پرداخت خسارات ناشی از عدم انجام تعهدات مربوط می‌شوند یا در نهایت برای عملیات مربوط فاقد صلاحیت شناخته می‌شوند.

افشون ادامه داد: انجام این عمل در اعتبار پروانه بهره‌برداری و یا حقوق اشخاص ثالث تأثیری ندارد.

این مقام مسئول در سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان یادآور شد: از زمان ابلاغ این آیین‌نامه به استان‌ها، تمام عواقب ناشی از عدم اقدام به موقع، ابطال پروانه‌های اکتشاف، لغو مجوزهای برداشت و سلب صلاحیت دارندگان پروانه‌های بهره‌برداری به دلیل عدم اجرای تعهدات توسط دارندگان مجوز فعالیت‌‌های معدن کاری متوجه سازمان صنعت، معدن و تجارت هر استان و دارندگان مجوزهای معدنی و اکتشافی خواهد بود.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول